Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Suizend geluid in m'n oor
Anna:
Heey ja, dat klinkt me wel bekend in de oren, denk dat je gelijk hebt! Zo triest voor die man, kan me niet voorstellen hoe erg zo iets je dagelijks leven beinvloed!
Lovelocker:
Wordt vaak erg onderschat. Het is er in gradaties, maar degenen die veel klachten hebben, zijn behoorlijk gehandicapt. Van moeten spugen bij een aanval en flauw vallen en weet ik wat al niet meer.
En je zult maar altijd een geluid in je oor hebben. Ik word dan gek, vrijwel zeker.
Odd Ear is geloof ik alweer vertrokken?
fem fatale:
Mijn moeder heeft altijd een piep in haar oor (tinnitus oid), maar daardoor hoort ze een heleboel andere dingen niet meer.
B@ñ@ñenschuimpje:
--- Citaat van: fem fatale op 06 oktober 2006, 12:45:21 ---(tinnitus oid)
--- Einde van citaat ---
Zoiets heb ik ook. Niet in zware mate, maar af en toe wel hinderlijk als je rustige muziek wil luisteren of naar de (vogel)geluiden in het bos of zo.
Maar tinnitus is een verzamelnaam waar je vrij weinig aan hebt, heb ik gemerkt. Over het algemeen is de remedie: er mee leren leven. :-\
Ik hoop maar dat het niet erger wordt. Want dan ga ik er inderdaad wel gek van worden.
willem:
Ik heb al tien jaar een piepje in mijn oor. Vanaf mijn 45ste ongeveer. De dokter zei, dat het te maken had met te harde muziek in mijn jonge 20 en 30 jaren. Je komt er inderdaad niet meer van af. Gelukkig is het heel zacht op de achtergrond.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie