Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Suizend geluid in m'n oor
MoNsTeR:
Als ik er op let is het knap irritant, maar daarom probeer ik er niet op te letten. Wat redelijk goed gaat trouwens.
Even OT: Heb wel van die drijvende "sliertjes" in mijn oog die wat op en neer dobberen waar ik redelijk getikt van kan worden. :P
willem:
--- Citaat van: MoNsTeR op 13 oktober 2006, 10:33:39 ---.
Even OT: Heb wel van die drijvende "sliertjes" in mijn oog die wat op en neer dobberen waar ik redelijk getikt van kan worden. :P
--- Einde van citaat ---
Technisch heten die dingen mouches volantes. Er is niets aan te doen. Ook niet te corrigeren.
MoNsTeR:
--- Citaat van: willem op 13 oktober 2006, 11:52:09 ---Technisch heten die dingen mouches volantes. Er is niets aan te doen. Ook niet te corrigeren.
--- Einde van citaat ---
Weten we dat ook weer, als het redelijk donker is valt het wel mee. Dus veel 's nachts doen, met het licht uit. Slapen bijv. ;D
Lovelocker:
Willem heeft a-specifieke mouches volantes: bij hem is het een soort van visuele Gilles de la Tourette. Het is maar dat je het weet. Als je "kut" leest, terwijl daar "kunst" staat, bijvoorbeeld.
willem:
Dat klopt niet met de lengte van het woord. Maar ik zou zo kut kunnen lezen als hut bedoeld wordt. Of andersom natuurlijk
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie