Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Suizend geluid in m'n oor

<< < (2/7) > >>

Odd Eye:
Hey, ik luister nooit naar heavy metal. En je kan wel last van je gehoor krijgen als je bepaalde stoffen niet binnen krijgt. Je moet gewoon even wat research doen.

Ik heb trouwens gewoon een afspraak gemaakt met de dokter waar ik vandaag langs ga.

MoNsTeR:
Ik geloof dat als je Veganist bent je wel B12 er bij moet gooien en de dosering dan moet liggen op 10000% adh, omdat je lichaam dan de goed hoeveelheden opneemt. Over dosering voor een goede dosering, zeg maar. (geloof ik) En ik heb ook al jaren suizende geluiden in mijn oren, maar dat komt toch echt door werken in heel veel lawaai en concertjes en spelen met de band. O ja, en te hard de cd aan in de auto. Daar helpt geen 10000 pillen met 10000 adh meer tegen. ;D

trouwens, wat was de uitspraak van de dokter? :pil:

B@ñ@ñenschuimpje:

--- Citaat van: MoNsTeR op 21 september 2006, 02:37:27 ---en de dosering dan moet liggen op 10000% adh,
--- Einde van citaat ---

Adh heet niet voor niets zo.
Waarop baseer je het idee dat je (zo zwaar) zou moeten overdoseren?

MoNsTeR:

--- Citaat van: Tarz@ñ op 21 september 2006, 09:38:51 ---
--- Citaat van: MoNsTeR op 21 september 2006, 02:37:27 ---en de dosering dan moet liggen op 10000% adh,
--- Einde van citaat ---

Adh heet niet voor niets zo.
Waarop baseer je het idee dat je (zo zwaar) zou moeten overdoseren?

--- Einde van citaat ---

Heb ik eens ergens gelezen, en als het geschreven staat is het waar hè.  ;)

Er is al een discussie gaande over B12 zag ik, daar wordt het geloof ik ook aangehaald.

Odd Eye:

--- Citaat van: MoNsTeR op 21 september 2006, 02:37:27 ---trouwens, wat was de uitspraak van de dokter? :pil:

--- Einde van citaat ---

Hij heeft m'n oren nagekeken en zei dat ze een beetje rood en opgezwollen waren van binnen als gevolg van een verkoudheid.  Moet vanzelf over gaan heeft ie gezegd.

Ik had hem ook nog gevraagd over een tekort van vitamine b12 en ijzer en hij zei dat die tekorten pas na een langere periode merkbaar zijn. Je kan overigens wel suizende geluiden in je oren krijgen door een tekort aan vitamine b12.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie