Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Allergisch voor van alles
bambi:
Ik ben allergisch voor kruisreacties met berken en bijvoet, bv fruit, noten en veel kruiden, een anatal groenten.
Ik ben benieuwd hoe jullie er verder mee om gaan: wel/niet uit eten bijvoorbeeld, of als je bij vrienden eet? Bij mij is dat meestal nog wel te doen gelukkig, hoewel ik bij het koken wel vaak terugval op standaard gerechtjes die ik erg vaak eet.
Eefke:
Ik ga wel eens uit eten. Bij mij in de buurt is n restaurantje dat nogal wat veganistische recepten op het menu heeft staan. Ik ken de kok, dus kan altijd uitgebreid vragen wat overal in zit ;)
Verder vind ik het thuis niet zo moeilijk. Even wennen, maar dan gaat t wel. Alleen koekjes mis ik :-[
Bij mijn schoonouders eten gaat ook goed :D Die zijn het dieeet van mijn vriend al jaren gewend.
Lovelocker:
Uit onderzoek blijkt dat 53 % van de mensen met appelallergie wel de appel "Santana" kan verdragen, bron: bijsluiter AH bij biologische appel Santana. Bijsluiter is vrij nauwgezet. Goed lezen! Zo staat er dat je beslist geen beta-blokkers mag gebruiken en wordt verschil gemaakt tussen uitingen van allergie.
fem fatale:
Hey, heeft ah de santana weer? Eindelijk.
Ik ga vanavond eens op zoek naar die bijsluiter.
Hizikigrrrl:
Een bijsluiter bij een appel?
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie