Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Vitamine D2 (ergocalciferol)
Hizikigrrrl:
Ikzelf gebruik nu een hooggedoseerde D3 van Bonusan (NL-merk), omdat de MCT-olie die erbij zit de opname zou bevorderen. Geen idee of dat ook echt zo is.
Merken als Jarrow Formulas en Now Foods hebben altijd goed spul en zijn niet duur.
Let wel even op met grote bestellingen: een paar maanden geleden heeft de douane bij mij 2x een pakje tegengehouden. Dan duurt het gerust een maand voordat je het wel binnenkrijgt (itt de 8 dagen die het verzenden normaal duurt), plus je betaalt nog een extra bedrag er bovenop. Niet heel veel, maar toch.
Ik houd mijn bestellingen daar nu onder de $25 per pakket en stuur ze voor de zekerheid naar het adres van mijn moeder. Dat lijkt te werken, want de laatste bestellingen kwamen er probleemloos doorheen.
PS: ik heb een kortingscode!
Selly:
--- Citaat van: maud op 19 januari 2013, 14:11:35 ---Ik had ook een vitamine D tekort
--- Einde van citaat ---
Hé Maud daar ben je weer, leuk! :bye:
LL de Ling:
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 20 januari 2013, 23:38:36 ---Ikzelf gebruik nu een hooggedoseerde D3 van Bonusan (NL-merk), omdat de MCT-olie die erbij zit de opname zou bevorderen. Geen idee of dat ook echt zo is.
Merken als Jarrow Formulas en Now Foods hebben altijd goed spul en zijn niet duur.
--- Einde van citaat ---
Dank voor de tip! Ik ben wel al bestaande klant. T. ook, dus als je een code hebt voor nieuwe klanten heb ik er niet zo veel aan. (of ik moet kijken of ik een account aan kan maken voor de moeder van T. ;))
Hizikigrrrl:
--- Citaat van: LL de Ling op 21 januari 2013, 10:18:31 ---
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 20 januari 2013, 23:38:36 ---Ikzelf gebruik nu een hooggedoseerde D3 van Bonusan (NL-merk), omdat de MCT-olie die erbij zit de opname zou bevorderen. Geen idee of dat ook echt zo is.
--- Einde van citaat ---
Dank voor de tip! Ik ben wel al bestaande klant. T. ook, dus als je een code hebt voor nieuwe klanten heb ik er niet zo veel aan. (of ik moet kijken of ik een account aan kan maken voor de moeder van T. ;))
--- Einde van citaat ---
Zie PB. Moet je zelf even kijken of het werkt.
maud:
--- Citaat van: Selly op 21 januari 2013, 08:06:36 ---
--- Citaat van: maud op 19 januari 2013, 14:11:35 ---Ik had ook een vitamine D tekort
--- Einde van citaat ---
Hé Maud daar ben je weer, leuk! :bye:
--- Einde van citaat ---
Af en toe kijk ik hier nog wel eens :)
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie