Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Vegetariƫr of Veganist?

<< < (6/12) > >>

Draek:

--- Citaat van: Daphne (zoekt diploma) op 09 januari 2007, 13:31:03 ---Lactose-intolerant zijn is zo 'allochtoon'. Maar ik zou het natuurlijk ook gewoon kunnen verzwijgen :-X

--- Einde van citaat ---

Uh... je gaat geen veganist worden, omdat je bang bent dat je dan lactose intollerant bent. En dat wil je dan niet omdat lactose intollerant te allochtoon is....

Ik zie het punt nog niet echt eignelijk. toch nog iets te vaag denk ik. Als veganist neem je toch geen lactose.. dus dan hoef je toch nergens te zeggen dat je lactose intollerant misschien bent enzo?

Daphne:

--- Citaat van: Draakje [zoekt Drakelien] op 09 januari 2007, 13:55:58 ---Als veganist neem je toch geen lactose.. dus dan hoef je toch nergens te zeggen dat je lactose intollerant misschien bent enzo?
--- Einde van citaat ---

Ja, dat was ook mijn plan...ik ga eens kijken hoe goed het gaat met veganistisch leven.

Je hebt weer iemand bekeerd tot het veganisme

Draek:

--- Citaat van: Daphne (zoekt diploma) op 09 januari 2007, 14:04:02 ---Je hebt weer iemand bekeerd tot het veganisme

--- Einde van citaat ---

:cheer:

Sanja:

--- Citaat van: Daphne (zoekt diploma) op 09 januari 2007, 13:31:03 ---
--- Citaat van: Draakje [zoekt Drakelien] op 08 januari 2007, 22:00:47 ---uh.. ja eigenlijk wel. Als je veganist bent neem je dan toch geen lactose toch? Dus dan maakt het lactose intollerant zijn toch niet uit?

--- Einde van citaat ---

Lactose-intolerant zijn is zo 'allochtoon'. Maar ik zou het natuurlijk ook gewoon kunnen verzwijgen :-X

--- Einde van citaat ---
Volgens mij kan ik je echt niet volgen. Wat maakt het uit of iets allochtoon is of niet?

Daphne:

--- Citaat van: Sanja [wil lente en zon] op 09 januari 2007, 15:06:25 ---Wat maakt het uit of iets allochtoon is of niet?
--- Einde van citaat ---

Ik was me ervan bewust dat het raar klinkt als je mijn 'achtergrond' niet kent. Hier de link naar een verhelderend topic http://www.vegatopia.com/forum/index.php?board=8;action=display;threadid=12250

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie