Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Vegetariƫr of Veganist?

<< < (7/12) > >>

Sanja:
Dat wist ik al, maar dan snap ik nog steeds niet waarom dat uitmaakt. En ben je nu lactose-intolerant, ben je het niet of ben je bang dat je het wordt of dat mensen het denken?

Daphne:
Ik ben nu niet lactose-intolerant, anders had het mij niks uitgemaakt of ik wel of geen zuivel consumeerde. Ik heb gewoon geen zin in een eigenschap die mij 'extra allochtoon' maakt, ook al zijn er 'autochtone' mensen die ook lactose-intolerant zijn.

Draek:

--- Citaat van: Daphne (zoekt diploma) op 09 januari 2007, 19:37:42 ---Ik ben nu niet lactose-intolerant, anders had het mij niks uitgemaakt of ik wel of geen zuivel consumeerde. Ik heb gewoon geen zin in een eigenschap die mij 'extra allochtoon' maakt, ook al zijn er 'autochtone' mensen die ook lactose-intolerant zijn.

--- Einde van citaat ---

Eerlijk gezegd komt dit een beetje over of je een bepaalde schaamte hebt voor je achtergrond?

Denk dat amper iemand in NL lactose intollerant zou koppelen aan allochtone achtergrond ofzo.

Sanja:

--- Citaat van: Daphne (zoekt diploma) op 09 januari 2007, 19:37:42 ---Ik heb gewoon geen zin in een eigenschap die mij 'extra allochtoon' maakt

--- Einde van citaat ---

Alsof allochtoon zijn iets is om je voor te schamen. ???

Aiko:
Och, kan toch? Ik schaam mij ook wel eens dat ik een man ben...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie