Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Wie heeft er ervaring met een millieuvriendelijk en dierproefvrij wasmiddel?

(1/11) > >>

Annemarie:
Hoi allemaal

Ik ben nieuw hier en kom gelijk binnenvallen met een vraag :D
Ik zit er al een hele tijd aan te denken om over te gaan op een ecologisch wasmiddel maar heb daar af en toe bedenkingen over.
Ik hou namelijk wel van een lekker geurtje bij de was ;)
Verder hebben we ook nog jonge kinderen die lekker buiten ravotten, dus wordt het wel goed schoon dan?
Wie heeft er ervaring?

Selly:
Ik gebruik wasmiddel en wasverzachter van Ecover en ik ben wel tevreden, nu heb ik geen kinderen en meestal ook geen enorme vlekken in mijn was.. wellicht kun je Ecover mailen of ze geen proefverpakking hebben?

Aiko:
Je kunt ook sommige kleding wel wassen met iets als Ecover, en sommige niet. Ik was mijn sokken, handdoeken en t-shirts ook met Ecover, maar broeken en shirts met een regulier wasmiddel.

Sanja:
Ik ben echt dol op de geur van de wasverzachter van Ecover en toen ik pas een sportshirtje meenam naar mijn moeder (en vervolgens naar mijn tante) om te vragen of zij het kon repareren vroegen ze beiden welke wasverzachter ik gebruikte omdat het zo lekker rook. :)

Annemarie:
Bedankt voor jullie reacties :D
Het is natuurlijk wel een idee om iets gangbaars achter de hand te houden en uitproberen wat wel goed schoon wordt.
Iemand toevallig nog ervaring met het wasmiddel van EcoLino?
Of Bioclean?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie