Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Wie heeft er ervaring met een millieuvriendelijk en dierproefvrij wasmiddel?
M.:
--- Citaat van: hesther op 16 juni 2007, 15:21:11 ---Als je adresgegevens even achterlaat op de Klok Eco site, dan krijg je een lijst met de verkrijgbaarheid thuis gestuurd.
--- Einde van citaat ---
Ongeveer een week geleden gedaan maar ik heb geen lijst gezien.
Ik vond wel toevallig in een AH het afwasmiddel maar helaas het wasmiddel nog steeds niet gevonden.
hesther:
Als je een mailtje stuurt naar consumentenservice@dalli.nl t.a.v. H. Metz (dat ben ik), met daarin even kort waar het om gaat, dan zorg ik ervoor dat je een lijst krijgt. Afgesproken!
;)
M.:
Toch wel aardig, ik kreeg uiteindelijk een lijst thuis gestuurd (waar ik niks aan had maar dat terzijde) met daarbij een probeer verpakking van het vaatwasmachine spul van klok. Ik heb geen afwasmachine maar een vriendin van me wel dus heb het aan haar gegeven met de mededeling dat ze dat voortaan moet gebruiken.
Puur toevallig keken we laatst bij de ontzettend kleine supermarkt om de hoek en daar bleken ze het wasmiddel gewoon te verkopen dus dat hebben we meteen aangeschaft.
sammie:
Ecover heeft ook ontvlekker. Je moet de vlek nat maken en met een soort borsteltje insmeren. Het werkte voor mij prima!
Op de link hieronder kun je wat meer info vinden:
http://www.ecover.com/nl/nl/Products/Laundry/20050629+Ontvlekker+F_NL.htm
Schanulleke:
Weet iemand of Klok Eco op dieren getest is? En hoe zit het met de wasmiddelen van het AH huismerk?
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie