Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Wie heeft er ervaring met een millieuvriendelijk en dierproefvrij wasmiddel?
Hizikigrrrl:
Crap, ik heb net een Pritt-stift gekocht en een flesje lijm, helemaal niet aan gedacht.
Ik dacht dat Swarzkopf wel ok was?
Vh AH eigen merk heb ik nu milieuvriendelijk fijnwasmiddel en dat bevalt prima.
M.:
Ik kom op verschillende sites tegen dat Henkel dierproeven vermijdt en dat ze bezig zijn met het ontwikkelen van alternatieven maar volgens mij staan ze nog niet op een lijst van 'goede' bedrijven. Nou ja, zowel ASN als Triodos heeft vertrouwen in het bedrijf dus daar vertrouw ik dan ook maar op.
Ik gebruik ook dat AH wasmiddel trouwens, maar we hebben speciaal een wasmachine aangeschaft met een heel zuinig programma en dat kun je alleen gebruiken met een wasmiddel dat al actief is bij lagere temperaturen. Die van de AH is dat niet dus gebruiken we het normale wasprogramma en dat vind ik toch zonde. Het supereco programma van de wasmachine heeft een verbruik van 0.089 kWh, scheelt toch zo'n 80% met wassen op 40 graden!
Wammes:
Alles over dierproefvrije produkten kun je vinden op naoki.nl
.
Prima site en ze is nogal kort door de bocht .
Wanneer een bedrijf zich dierproefvrij noemt en zijn produkten levert aan China doen ze aan dierproeven .
China eist nl dat er dierproeven op de produkten gadaan wordt.
Op haar site laat ze zien wie dierproefvrij is en wie er nog aan dierproeven doet.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie