Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Is jouw diervoeder diervriendelijk?
Poek:
--- Citaat van: brenda_lelie op 11 oktober 2007, 09:20:10 ---Bij Yarrah is het biologisch!
--- Einde van citaat ---
Maar wat betreft Yarrah ben ik het eens met Kimske hierboven...
fem fatale:
Ik ook, fretten eten meestal ook kattenvoer, maar als het hoofdbestanddeel graan is worden ze echt heel erg ziek.
M.:
--- Citaat van: fem fatale op 11 oktober 2007, 10:08:39 ---Ik ook, fretten eten meestal ook kattenvoer, maar als het hoofdbestanddeel graan is worden ze echt heel erg ziek.
--- Einde van citaat ---
Ja, en jammer dat het speciale frettenvoer vaak van hele nare bedrijven komt :(
Poek:
Op kattenplaza schrijft iemand (in een thread over Yarrah):
Als je echt diervriendelijk (dus ook katvriendelijk!) wilt voeren kun je kiezen voor Bandit, dat is kvv (rauw, gemalen vlees uit de vriezer) en het bestaat volledig uit biologische ingredienten. Ze hebben sindskort zelfs een eko keurmerk!
http://www.banditvoeding.nl/producten/diepvries_producten.html
fem fatale:
Hey wat goed! Maar waarom zie ik geen verkoopadressen op de site staan?
edit: nog geen verkoopadres gevonden, wel iets anders onhandigs: het zit in grote bakken (300 of 500 gram). Dat is als je kleine hondjes hebt die een afgewogen hoeveelheid voer krijgen onhandig, omdat je dan precies de juiste hoeveelheid uit een bevroren homp moet zien te krijgen. Als je een fret hebt die zoveel mag eten als ze maar wilt, maar dat is ongeveer 20 gram per dag, ook onhandig, omdat je dus gedeeltelijk moet ontdooien, een portie eruit moet halen en dan een heleboel moet weggooien. Of helemaal ontdooien en ook een heleboel weggooien.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie