Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Is jouw diervoeder diervriendelijk?

<< < (2/11) > >>

Monique:

--- Citaat van: Annemarie op 29 januari 2007, 19:36:54 ---Ik dacht dat Yarrah iets vegetarisch was, maar dat is dus niet zo?
--- Einde van citaat ---

Je hebt niet helemaal ongelijk, Yarrah heeft ook vegetarisch voer voor honden...tenminste dat staat op de website van ze (bij assortiment).

Draek:

--- Citaat van: Daphne op 29 januari 2007, 17:43:58 ---Ik heb zelf geen huisdier (kat) maar zou hem zeker biologisch voer geven als ik er eentje had. Dan heb je meteen diervriendelijk voer.

--- Einde van citaat ---

Nee.... diervriendelijker voer... diervriendelijk blijft het niet :(

Dat terzijde.. als ik een kat of hond een thuis zou bieden dan zou ik voor vegetarisch/veganistisch voer gaan. Iig proberen.

Fem:
Mijn hamsters eten zaadjes en pitjes, en nog wat fijngeperste granen enzo. Ik heb één van hen wel een tijdje hondenkoekjes met dierlijk eiwit gegeven omdat ze andere eiwitten niet at en die had ze wel nodig, ze had toen namelijk kleintjes :)

animal lover:
Mijn huisdieren krijgen geen biologisch voedsel. Wel ben ik gestopt met Iams (toen mijn kat nog leefde, is afgelopen augustus overleden), door slechte berichten. Mijn hond krijgt voer, dat speciaal voor honden in de hondensport is. Daar zitten veel goede voedingsstoffen in en weinig vet. Daar hoeft hij ook niet zoveel van te hebben zo erg voedt het. Mijn konijn krijgt Beaphar of zoiets. Goedkoop konijnenvoer eet ze niet. Madam is vrij kieskeurig vind ik niet erg. Ik wil zelf goed voedsel krijgen mijn beestjes dat ook.

Roodbaard:

--- Citaat van: Fem op 31 januari 2007, 12:22:22 ---Mijn hamsters eten zaadjes en pitjes, en nog wat fijngeperste granen enzo. Ik heb één van hen wel een tijdje hondenkoekjes met dierlijk eiwit gegeven omdat ze andere eiwitten niet at en die had ze wel nodig, ze had toen namelijk kleintjes :)

--- Einde van citaat ---

Ik geef die van mij soms een stukje gekookt ei (eiwit, niet het geel), ze schijnen het nodig te hebben zo nu en dan. Hij vindt het erg lekker. Verder geef ik hem 'gewoon' voer, niet biologisch. Vlees eet hij sowieso niet.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie