Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Acné-huidproblemen
Hizikigrrrl:
--- Citaat van: IneN op 29 mei 2009, 17:11:33 ---Vervelend! Hoe lang ga je nog vervellen? Want da's toch ook niet echt mooi? (of is het alleszins beter dan voordien?)
--- Einde van citaat ---
Geeeen idee, ik vrees tot je ermee stopt? Het middel is nu erger dan de kwaal, dus het resultaat straks kan maar beter goed zijn.
Net las ik wel dat je bij velletjes zachtjes mag scrubben, meerdere keren per dag dus dat ga ik dan maar doen. En ik heb de supervette cacao-creme uit de verhuisdoos gehaald, dan kun je me van veraf al zien glimmen in de zon;).
IneN:
Jeetje! :-\
Maar zon scrub + zalf is toch al een fijne oplossing! (iedereen glimt nu toch, van de zonnemelk enzo).
Schanulleke:
Maar ben je met vette creme niet terug bij af? Ik heb juist acne omdat mijn huid zo vet is... Zonnecreme is ook al zo'n crime. :(
greet:
--- Citaat van: Schanulleke op 30 mei 2009, 10:43:02 ---Maar ben je met vette creme niet terug bij af? Ik heb juist acne omdat mijn huid zo vet is... Zonnecreme is ook al zo'n crime. :(
--- Einde van citaat ---
Zelf helpt het bij mij om een goede (zonne, want andere is niet nodig)créme te gebruiken, zonder parfum. Ik heb voor op skivakantie de zonnecréme van la roche posay gekocht, in de apotheek. Ik krijg er niet meer puistjes van als anders. Bovendien helpt in de zon lopen wel bij mij.
Ik heb gezien trouwens dat dat merk ook een speciale zonnecréme heeft voor acnéhuid. Ultra licht en zo. Die ga ik halen als deze tube op is, denk ik.
Chantal:
Ik heb een paar weken geleden Roacutane gekregen van de dermatoloog, maar ik kan nog geen ervaringen delen omdat ik onverwacht een anti-biotica kuur voor iets anders moest innemen. Het is inderdaad wel zwaar, maar als dit blijvend helpt, dan is het wat mij betreft de moeite waard om dit zware medicijn te slikken. Helaas zijn de capsules niet vegetarisch (gelatine), maar daar stap ik nu even overheen.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie