Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Acné-huidproblemen

<< < (29/34) > >>

Muppet:
zoom is 8x groter.. weet zeker dat het niet de maan was.. Noway dat ik ooit zonder make up de straat op ga..  :zakoverhoofd:

Schanulleke:
Ik ben sinds begin november bezig met een behandeling met Obagi Nu-derm en heb inmiddels vrijwel geen last meer van acne, op zo af en toe een klein pukkeltje na. In het begin (laten we zeggen de eerste 6 weken) was het wel heftig, ik had veel last van roodheid, schilferigheid, droge huid en branderige pijn. Allemaal het gevolg van de vitamine-A-zuur die gelijktijdig met de Nu-derm lijn wordt voorgeschreven, maar het is de moeite absoluut waard geweest, want ik heb voor het eerst sinds jaren een acne-vrije huid.

Hausfrau:
Ik weet niet of ik nu wat nieuws vertel, maar mijn dochter (9) heeft last van lichte acne, en we moesten vorige keer toch naar de dermatoloog en ik heb dat dus gelijk even nagevraagd (wil haar nog niet lastig vallen met allerlei troep uit de drogist). Nu hebben we (hopen dat ik het goed schrijf..) benzoylperoxide hydrogel 5% en dat werkt best goed. Voor een euro of 4 ook vrij verkrijgbaar bij de apotheek.

Hizikigrrrl:
Met de Differin ben ik alweer gestopt, want, na het aanvankelijk positieve resultaat, werd het er uiteindelijk alleen maar erger van.

Ik ben nu weer begonnen met BHA van Paula's Choice. Ik heb een nieuwe fles gekocht, omdat de oude vermoedelijk te oud was om nog effect te hebben. Mijn huid klaart weer op!

Vega-gezond:
Biergist tabletten heeft mijn vriend heeel erg geholpen.
En daarnaast echt een gezonde gebalanceerde voeding je voedingsstoffen uit diverse producten halen en veel water drinken blijven reinigen. Het kan alleen maar meevallen als je dit een tijdje wilt proberen, als je echt acne heb zal het
niet hierdoor overgaan maar wellicht verminderen. Daarnaast heeft bij mijn vriend zeezout in bad geholpen haha normaal meer tegen eczeem maar wie weet?

succes

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie