Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Acné-huidproblemen

<< < (31/34) > >>

Hizikigrrrl:

--- Citaat van: Sam op 31 juli 2013, 13:11:17 ---Als je het 's avonds smeert en dan 's morgens wast, ruik je het dan nog? Vraag me af of het iets zou doen voor rosacea? Ik zie het wel staan in de aanbevelingen van fabrikanten maar kan zo snel geen reviews van gebruikers vinden met positieve effecten op rosacea.

--- Einde van citaat ---

Na 1 dag kreeg ik het nog wel weg, na een paar dagen gebruik niet meer. Je ruikt het zelf overigens het sterkst natuurlijk, en anderen alleen als ze echt dicht bij je gezicht komen. Het is niet zo dat je er de hele treincoupe mee voor jezelf krijgt.

In het Engels vind ik wel positieve reviews van neem oil bij rosacea. Maar uiteindelijk verschilt het toch per persoon. Ik zou het gewoon eens proberen! Zelf kocht ik het bij iHerb (Now Foods), maar ik neem aan dat het in NL ook prima verkrijgbaar is.

meisbaer:
Welk merk Neem-olie heb je? Ik had zo'n nagelriemenstift van Dr Hauschka met Neem-olie, die vond ik niet echt stinken ofzo.
Misschien moet ik maar weer eens zo'n stick kopen, was wel duur, maar je doet er erg lang mee, en het hielp erg goed.

Hizikigrrrl:
Now Foods.

Even gekeken, en in die stift van Hauschka zit geen neemolie, maar pindaolie. Ze hebben extracten van neembladeren erin gedaan, die ruiken niet. De stinkende olie wordt van de zaden gemaakt.

Bast:

--- Citaat van: Hizikigrrrl op 31 juli 2013, 12:41:47 ---Enig nadeel: de geur :-X. Een intense mix van sterke bouillon en knoflook. En die blijf je ruiken, ook als je je gezicht heeeeel goed wast. Die geur was ook de reden dat het flesje al 2 jaar verpakt in meerdere plastic zakjes in de kast stond hier ;D.
Indiase vrouwen schijnen het in hun haar te doen. Hoe ze daar dan aan een bevolking van 1 miljard zijn gekomen, is me een raadsel.

--- Einde van citaat ---

Nou ik denk dat er daar wel meer luchtjes zijn, dan valt het gewoon niet zo op.

Hier is het weer mis trouwens. Hoort erbij kennelijk en arts wil afwachten of het uit zichzelf bijtrekt voor ik aan enge (imho) medicijnen moet. *zucht*

Hizikigrrrl:
Stom he >:(. Ben je 33 (ik dan), om me heen heeft bijna iedereen een gave huid. En ik loop gevlekt rond...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie