Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Acné-huidproblemen

<< < (6/34) > >>

dinamique:
Hoi Laurita,
Zelf ben ik aloe vera producten gaan gebruiken, drank voor inwendige schoonmaak en creme voor uitwendige verzorging, het is bij mij meer dan gehalveerd   :-* :-* :-*
groetjes,
Dinamique  :-*

mjets:
wat voor drank?

Sanja:
Aloe vera sap.

Kun je oa bij De Tuinen kopen. Is niet goedkoop trouwens,

dinamique:
Ik gebruik zelf producten van Forever Living Products, is niet in de winkel te koop maar bij distributeurs. Ik ben het zelf ook, maar mag natuurlijk geen reclame maken voor mezelf,
als je op internet rondkijkt kom je wel websites tegen. Forever Living gebruikt aloe vera als basis en niet als toevoeging.

sammie:
Lijnzaadolie schijnt ook te kunnen werken bij acne. Ik heb er zelf geen ervaring mee.

huidaandoeningen: de essentiële vetzuren in lijnzaadolie hebben wellicht een heilzaam effect op de huid. Lijnzaadolie wordt soms gebruikt om de symptomen van acne, eczeem, psoriasis en rosacea te verlichten.

Eigenschappen en werking
De uit vlaszaad gewonnen olie is rijk aan alfa-linoleenzuur, een essentieel omega-3 vetzuur, dat onmisbaar is voor de gezondheid. Essentiële vetzuren worden in het hele lichaam gebruikt ter bescherming van de celmembranen en ze spelen vooral een belangrijke rol bij de groei en ontwikkeling van het centrale zenuwstelsel (de hersenen en het ruggenmerg). Ze worden ook als bron van energie gebruikt en maken deel uit van de verbindingen die de bloeddruk, de bloedstolling, de immuunreacties en de vetafbraak reguleren.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie