Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Vogelaarsdraad

<< < (43/104) > >>

Call 'em Boer:
Als je erop letten gaat, zie je het heel vaak, kraaien die buizerds verjagen. Maar buizerds zijn wel groot maar niet al te behendig. Op Schier zag ik een kraai bezig met het verjagen van een kiekendief, maar die kraai zich toch iets omzichtiger te werk.

Vanavond van heel dichtbij het clowntje onder de vogels, het puttertje. In het gezelschap van, hoe kan het ook anders, nog een puttertje.

Call 'em Boer:
Prrt! Prrt! klonk t vanuit de coniferenhaag toen ik bezig was met onkruid wieden. Ging kijken, deed zachtjes & oefende geduld. Werd beloond. Twee winterkoninkjes kunnen beobachten van heel nabij, zeg een meter. Klein! En zo’n lief wipstaartje hè. En behalve veelvuldig prrten kunnen ze ook prachtig zingen met die wel zoetgevooisde keeltjes van ze.  Winterkoninkjes, jullie rulen!

Hizikigrrrl:
Volgens mij kwam er hier net een ooievaar hoog overgevlogen! Of het was toch een reiger, maar ik vond de onderkant duidelijk zwart-wit.

Call 'em Boer:
Zwartwitte reigers bestaan vogels mij niet, waarschijnlijk dus een ooievaar. Zie je die niet veel waar jij zit? In de Betuwe struikel je erover.

Call 'em Boer:

--- Citaat van: Valse Profeet op 09 juni 2008, 19:09:04 ---Zwartwitte reigers bestaan vogels mij niet
--- Einde van citaat ---

Wat je noemt een freudiaanse verspreking.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie