Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Vogelaarsdraad
Hizikigrrrl:
--- Citaat van: Valse Profeet op 09 juni 2008, 19:09:04 ---Zwartwitte reigers bestaan vogels mij niet, waarschijnlijk dus een ooievaar. Zie je die niet veel waar jij zit? In de Betuwe struikel je erover.
--- Einde van citaat ---
Ze zitten wel eens in weilanden hier in de buurt, maar zeker niet extreem veel.
Is de blauwe reiger ook niet zwart/wit van onderen? Op Google dacht ik wat van die foto's te zien, maar een ooievaar is natuurlijk nog leuker!
Lovelocker:
Zondag j.l. zag ik vanuit een bus twee lepelaars lepelen in een watertje helemaal omringd door snelweg. Zag ook 3 halsbandparkieten en Muiden. Heb ze eerder ook al gezien in Hoorn. Ik denk dat de vogel harder op weg is in te burgeren, dan men denkt.
Call 'em Boer:
--- Citaat van: Lovelocker op 10 juni 2008, 18:47:41 ---Zondag j.l. zag ik vanuit een bus twee lepelaars lepelen in een watertje helemaal omringd door snelweg. Zag ook 3 halsbandparkieten en Muiden. Heb ze eerder ook al gezien in Hoorn. Ik denk dat de vogel harder op weg is in te burgeren, dan men denkt.
--- Einde van citaat ---
Coole shit, man. Lepelaars, halsbandparkieten... alleen Muiden, die ken ik niet. Ook op vogelvisie komen ze niet voor.
Call 'em Boer:
Voor het eerst een torenvalk op zijn prooi zien duiken. Bidden. Ietsje lager; wederom bidden. En toen, zoef, naar beneden. Verbaasde me over de snelheid waarmee dat gepaard ging.
Flapke:
Gisteravond en deze ochtend een boze papa merel, op een kleine eekhoorn !
Eekhoorn deed niets terug maar vluchtte, om na 5 minuten terug te komen en vanmorgen weer hetzelfde.
Is het normaal dat een merel zich bedreigd voelt door een eekhoorn?
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie