Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Vogelaarsdraad
LelleL:
--- Citaat van: Aiko op 28 juni 2009, 00:01:24 ---En een troep ganzen, ook gezien. Die liepen groots in de weg in Gouda toen ik met mijn fiets wilde passeren. Bolle waggelende beesten zijn zo adorabel, die mogen dat.
--- Einde van citaat ---
Jammer he, dat de dodo is uitgestorven.
bambi:
Mocht je vogels nou niet voeren ivm het geel? Maar hoe komen ze dan de winter door?
En ik wil in mijn tuin de vogels van de hele straat ...
Heeft iemand het nieuws hierover een beetje gevolgd?
Aiko:
--- Citaat van: Lelle op 05 augustus 2009, 11:26:02 ---
--- Citaat van: Aiko op 28 juni 2009, 00:01:24 ---En een troep ganzen, ook gezien. Die liepen groots in de weg in Gouda toen ik met mijn fiets wilde passeren. Bolle waggelende beesten zijn zo adorabel, die mogen dat.
--- Einde van citaat ---
Jammer he, dat de dodo is uitgestorven.
--- Einde van citaat ---
Gelukkig zijn er nog biggetjes en waterbiggetjes.
Monique:
--- Citaat van: bambi op 18 oktober 2009, 15:22:50 ---Mocht je vogels nou niet voeren ivm het geel? Maar hoe komen ze dan de winter door?
En ik wil in mijn tuin de vogels van de hele straat ...
Heeft iemand het nieuws hierover een beetje gevolgd?
--- Einde van citaat ---
Het mag weer hoor. Maar ik heb gewoon doorgevoerd, alleen de voeder en drinkplaats extra vaak schoongemaakt.
Zie ook hier: vroegevogels.vara.nl/nieuws-item.167.0.html?&no_cache=1&tx_ttnews[tt_news]=350958
bambi:
Lijkt er iets op een lijster? Ietsje kleiner, in een struikje dus niet op de grond, maar wel heel duidelijk een wit-gele borst met stipjes? Ik heb de hele Petersons doorgebladerd, maar kan niks vinden. :(
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie