Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Vogelaarsdraad
LelleL:
--- Citaat van: Sander op 21 maart 2010, 21:01:18 ---Kom je wel eens in Ooij? :)
--- Einde van citaat ---
Ik moest het googles en zelfs toen moest ik best ver uitzoomen, dus ik kan met redelijke zekerheid 'nee' antwoorden ;)
--- Citaat van: Monique op 21 maart 2010, 23:37:52 ---Je moet ze hier bijna van de weg schrapen, zo veel zitten er soms. Dus als je die gele vlinderstruik nog wilt hebben.... ;-)
--- Einde van citaat ---
Komen de vogeltjes ook op die struik af dan? Voor de leuk zou ik wel langs willen komen. voor de nuttig denk ik dat ik maar bij de plaatselijke intratuin langs moet.
Monique:
Nee ze komen niet op die struik af. Maar er zitten hier wel veel witte kwikstaartjes. Er was geen causaal verband. En je kunt ook naar de intratuin voor die struik. Maar ja dat is wel minder leuk natuurlijk.
LelleL:
Is Pip nog steeds zo schattig?
Monique:
--- Citaat van: (Lelle) op 24 maart 2010, 16:26:17 ---Is Pip nog steeds zo schattig?
--- Einde van citaat ---
Nóg schattiger, vraag maar aan Laurie en Calimero, die hebben 'm live gezien
LelleL:
Dan moest er maar een bezoekje aan Friesland (was het toch?) van komen! Pas wel op want ik ben de cat carrier vast aan het schoonmaken :angel:
Had niet iemand een theehuis achtig iets in die contreien? Staat me van bij dat ik ooit iets daarover gelezen heb.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie