Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Vogelaarsdraad
LelleL:
--- Citaat van: Monique op 28 maart 2010, 10:58:58 ---
--- Citaat van: (Lelle) op 25 maart 2010, 14:25:48 ---Ow kijk! Bestaat dat nog?
--- Einde van citaat ---
Ja natuurlijk! En het is een theetuin, open bij mooi weer. Dus 3 vliegen in 1 klap: Vlinderstruik ophalen, Pip aaien en taartje eten. Wat wil een mens nog meer?
--- Einde van citaat ---
:spinsmile: :spinsmile: :spinsmile:
LelleL:
--- Citaat van: Monique op 28 maart 2010, 10:59:39 ---Oh en vlieg 4 is dan dus die kwikstaartjes hier op het erf. Maar ik weet niet of ik die vast kan plakken tot je er bent.
--- Einde van citaat ---
Plakken werkt niet, maar een niettang... ;)
Zodra ik weer rvij ben met mooi weer dan kom ik zeker langs. Heeft die theetuin ook een website, of mag dat hier niet?
lieve lijn:
zout op de staart leggen moet ook de truc doen.. iig dat zei mijn vader vroeger altijd ;)
Monique:
--- Citaat van: (Lelle) op 28 maart 2010, 12:34:21 ---
--- Citaat van: Monique op 28 maart 2010, 10:59:39 ---Oh en vlieg 4 is dan dus die kwikstaartjes hier op het erf. Maar ik weet niet of ik die vast kan plakken tot je er bent.
--- Einde van citaat ---
Plakken werkt niet, maar een niettang... ;)
Zodra ik weer rvij ben met mooi weer dan kom ik zeker langs. Heeft die theetuin ook een website, of mag dat hier niet?
--- Einde van citaat ---
Laatste off-topic berichtje (ik moet natuurlijk wel het goede voorbeeld geven) nee we hebben geen website van de theetuin. Komt nog eens. Als ik tijd over heb. Of iemand kan vinden die het voor niks wil doen. Gaat nog even duren dus ;-)
Monique:
Zag vandaag 2 kwikstaartjes achter. Is niet gelukt om ze vast te nieten. Morgen beter.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie