Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Vogelaarsdraad

<< < (91/104) > >>

Lovelocker:
Een snor of een sprinkhaanrietzanger zal het dus wel niet zijn. Er zijn ook flink wat imitators aanwezig in bebouwde omgeving. Misschien doet een spreeuw of een merel even een grasmaaier na.
Voor de tweede keer sinds ik hier woon (18 jaar) een appelvink in de tuin. Ik heb een foto gemaakt, maar heel, heel wazig. Het kan net zo goed het monster van Loch Ness zijn bij mijn vijvertje.

RvO:

--- Citaat van: Lovelocker op 02 maart 2011, 11:15:24 ---Een snor of een sprinkhaanrietzanger zal het dus wel niet zijn....
--- Einde van citaat ---
Dacht ik ook even aan, maar die zitten nu in afrika in de zon :jaloers: .

--- Citaat van: Lovelocker op 02 maart 2011, 11:15:24 ---... een appelvink in de tuin. ...

--- Einde van citaat ---
Mooi!

Nevyn:

--- Citaat van: Lovelocker op 02 maart 2011, 11:15:24 ---Er zijn ook flink wat imitators aanwezig in bebouwde omgeving. Misschien doet een spreeuw of een merel even een grasmaaier na.

--- Einde van citaat ---

Zowel merels als spreeuwen zitten hier veel, de merels hoor ik altijd zingen, de spreeuwen hebben m'n balkon met eten ontdekt, dus het zou heel goed kunnen. Ik hoop dat ik het betreffende vogeltje/geluid weer hoor, dan heb ik misschien wel meer details....

bambi:
Het stikte in de polder van de zilverreigers!

Nevyn:
Wat gaaf!

Ik heb nog eens geluisterd, maar het zou wel eens een staartmees geweest kunnen zijn, denk ik. Ik wist niet dat die hier zitten, ik heb ze nog nooit gezien hier en ik assioceer ze ook eigenlijk met vakantie. Of toch een pimpelmees? Die zitten hier wel, dat weet ik. Nou ja, misschien zie ik 'm nog wel eens.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie