Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Vogelaarsdraad
Hizikigrrrl:
--- Citaat van: Dot op 13 maart 2011, 11:23:42 ---Hier nog een paar filmpjes.
--- Einde van citaat ---
Wauw, wat een ongelooflijk mooi iets! Het doet me denken aan dat 'spatten' wat we met handenarbeid deden op de basisschool (met zeef en tandenborstel ofzo) en die bijzondere graphics die Windows Media Player laat zien tijdens muziek.
Je zou toch verwachten dat er geregeld een spreeuwtje naar beneden zou vallen na een botsing met een soortgenoot!
Nevyn:
Ik zag het op tv laatst, heel indrukwekkend. Hier hebben we ook wel eens spreeuwenzwermen, maar lang niet zo groot als deze. (en bij die zwermen bij ons moet ik altijd al aan The Birds van Hitchcock denken).
Gisteravond was er om half 11 nog een merel aan het zingen. Best laat vond ik.
LL de Ling:
--- Citaat van: Dot op 13 maart 2011, 11:20:03 ---Is iemand hier naar de grote groep spreeuwen boven Utrecht wezen kijken? Ik was van de week van plan om te gaan kijken, maar toen was ik net te laat.
--- Einde van citaat ---
T. zei laatst: "O, ik wil je nog wat laten zien, spreeuwen". En ik zei: "Oooo, die filmpjes".
Bleek dat hij live bedoelde. Weet niet wie nu de grotere nerd was.
Joske:
Enkele jaren geleden zag ik ook zo'n zwermen in Rome, de locals waren helemaal niet onder de indruk. Ik heb nog ergens een foto van een auto die geparkeerd stond daar in de buurt :-X Pure Jackson Pollock ;D
haantje:
Sinds woensdag: broedende meerkoet in een voor de rest volkomen lege sloot.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie