Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Vogelaarsdraad

<< < (94/104) > >>

haantje:
Gouden plaat voor cd met vogelgeluiden.

haantje:

--- Citaat van: haantje op 15 april 2011, 17:03:48 ---Sinds woensdag: broedende meerkoet in een voor de rest volkomen lege sloot.

--- Einde van citaat ---
Helaas, het nest is vernield  :(

Nevyn:
Ik hoor hier steeds een vogel, het klinkt heel bekend, maar ik weet maar niet wat het is.

En er maakte net een duif een noodlanding op het balkon, ik dacht eerst dat ie voor de dakrand ging, ging ie misschien ook wel, maar opeens was ie wel heel dichtbij en lazerde op het balkon. Waarschijnlijk was ie moe, maar hij vond mij vreselijk eng en vloog toch weer weg, soort van, om in een boom te duikelen en uit te rusten.

haantje:
Ben je er al achter welke vogel het is, Nevyn?

--- Citaat van: haantje op 20 april 2011, 14:13:01 ---
--- Citaat van: haantje op 15 april 2011, 17:03:48 ---Sinds woensdag: broedende meerkoet in een voor de rest volkomen lege sloot.

--- Einde van citaat ---
Helaas, het nest is vernield  :(

--- Einde van citaat ---
Check, poging twee, nest zit nu verderop in een inham van de sloot. Beter geschikt, want veel beschutter.

Nevyn:
Nee, nog steeds niet. Best irritant. Het klinkt zo vreselijk bekend, maar ik kan maar niet bedenken wat het is. Heb ook al een en ander op internet beluisterd, maar daar zat ie ook niet tussen. Inmiddels begin ik ook vreselijk aan mezelf te twijfelen, is het wel een wilde vogel, misschien is het wel een volièrevogel die ik steeds hoor.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie