Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Vogelaarsdraad

<< < (95/104) > >>

haantje:
De koekoek is er weer!

haantje:
Grutto van 30 jaar oud!

Nevyn:
Hé, da's hier om de hoek. Best oud ook.

Lovelocker:

--- Citaat van: Nevyn op 27 april 2011, 08:13:41 ---Nee, nog steeds niet. Best irritant. Het klinkt zo vreselijk bekend, maar ik kan maar niet bedenken wat het is. Heb ook al een en ander op internet beluisterd, maar daar zat ie ook niet tussen. Inmiddels begin ik ook vreselijk aan mezelf te twijfelen, is het wel een wilde vogel, misschien is het wel een volièrevogel die ik steeds hoor.

--- Einde van citaat ---
Was laatste in een dierenwinkel. Ik overweeg een kanarie (vreeeeselijk die geverfde trouwens, daar begrijp ik echt helemaal niets van...). Daar hoorde ik opeens een roofvogel roepen. Ik houd de een niet van de ander uit elkaar, maar duidelijk een roofvogel. Dat bleek van een kakatoe te komen  ;D Dat is dus bewust met moeite aangeleerd door iemand. De leukste sinds Baretta.

haantje:
Het wemelt hier van de spechten!
Oh ja, en vandaag meerkoet met 8(!) kuikens gezien, gister en vandaag zwanenkoppel met 6 donzige kuikens en een eend met kleintjes, de eerste die ik dit jaar gezien heb. En de merel op het schoolplein was druk in de weer met wormpjes, dus blijkbaar zijn daar nu ook jonkies.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie