Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Vogelaarsdraad

<< < (96/104) > >>

Nevyn:
Ik hoor en zie van alles de laatste dagen. Verschillende futen met jongen op hun rug, altijd leuk. Van de week vloog er een slechtvalk vlak langs het balkon, Mike zei tenminste dat het een slechtvalk was, ik geloof dat onmiddelijk. We hebben ook een hele grappige merel in de buurt, die heeft een fluitje in z'n repetoire dat echt klinkt alsof een mens een melodietje fluit.
Verder nog halsbandparkieten en een valkparkiet. Die laatste schijnt gewoon een huisdier te zijn, ontzettend tam en mag elke dag even een rondje vliegen en komt daarna weer keurig terug.

Hizikigrrrl:
Ik zet dit maar hier neer:

Een gans als huisdier, die schijnbaar meegaat op vakantie (?), op aangepaste TEVA-sandalen loopt en aan een tuigje gaat wandelen:
http://cuteoverload.com/2011/06/02/goosey-two-shoes/

haantje:
Een nest jonge spechten letterlijk in de boom. Ze zijn ondertussen al zo groot dat ik vanaf het stoepje voor de deur kan horen of één van de ouders ze met eten komt verblijden. Af en toe verschijnt er een donzig koppie in de opening.

Poek:
Ik heb sinds kort een tv voor mijn katten (vooral voor Mirri eigenlijk, Jareth lijkt het weinig te doen). Gemauw van Mirri wees me op de volgende vogel:

Wat voor merk is dat? Parkiet? Halsband of Alexander?

Hizikigrrrl:
Is dat niet al een papegaai? Het is idd een van die 2 parkieten. Bij een parkiet denk ik toch aan een kleiner vogeltje!

Mirre zal vreemd opgekeken hebben!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie