Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Vogelaarsdraad
Hizikigrrrl:
http://www.care2.com/causes/escaped-pet-birds-are-teaching-wild-birds-to-speak-english.html (via Christiaan trouwens):
Escaped Pet Birds Are Teaching Wild Birds to Speak English
"...According to the report, ‘Hello cockie’ is one of the most commonly heard phrases feral birds are teaching in the wild, along with a host of expletives — perhaps the last words those escapees heard after their frantic owners realized they were making a break for freedom".
Poek:
--- Citaat van: Poek op 03 juli 2011, 21:38:32 ---Maar nu ik toch in dit draadje ben: ik kocht ooit bij Monique een voersilo die meteen neer bleek te storten ipv aan het raam te blijven plakken. Nu zit ik met een paar zakken vogelvoer. Wat kan ik daarmee? Ik denk niet dat het lukt dat rode zakje op de foto te hervullen ermee...
--- Einde van citaat ---
Monique heeft een nieuwe silo verstuurd, maar nu eentje die met een haak op te hangen is. En een uur later hangt ie nog steeds! :D
Fynnya:
Ik zag gister tijdens een fietstocht 2 fazanten!
Ik heb pas een paar keer in mijn leven een fazant gezien, en dat was als klein kind, dus ik vond het erg gaaf!
En ze rennen erg grappig ;D
RvO:
Tip: ga eens op Schiermonnikoog kamperen.
Ik had daar ooit bijna een fazant in de soep. Hij probeerde zelf in mijn pannetje te vliegen ::)
Hizikigrrrl:
;D
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie