Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

DBF

<< < (3/17) > >>

proud-veggie:

--- Citaat van: Draakje [zoekt Drakelien] op 11 maart 2007, 20:52:52 ---
--- Citaat van: proud-veggie op 11 maart 2007, 17:40:47 ---Een jongen die ik ken bevrijd dieren uit laboratoria.

--- Einde van citaat ---

grootpraat... 100% zeker dat die dat niet doet. Over zulke dingen vertel je niet.

--- Einde van citaat ---

Misschien liegt hij, misschien ook niet. Ik ga ervan uit dat hij niet liegt aangezien ik hem al bijna 3 jaar in mijn msn heb. Niet dat het verder wat uitmaakt.

Hizikigrrrl:

--- Citaat van: Meneer de Uil op 11 maart 2007, 18:28:49 ---Het geeft waarschijnlijk een enorme kick om dieren te bevrijden, maar ik betwijfel of het de meest effectieve manier is om wat te doen aan het dierenleed van proef- en fokdieren.

--- Einde van citaat ---

Mee eens.
Om nog maar te zwijgen hoeveel deze mensen het imago van het vegetarisme beschadigen.

proud-veggie:

--- Citaat van: Hizikigrrrl op 11 maart 2007, 21:35:10 ---
--- Citaat van: Meneer de Uil op 11 maart 2007, 18:28:49 ---Het geeft waarschijnlijk een enorme kick om dieren te bevrijden, maar ik betwijfel of het de meest effectieve manier is om wat te doen aan het dierenleed van proef- en fokdieren.

--- Einde van citaat ---

Mee eens.
Om nog maar te zwijgen hoeveel deze mensen het imago van het vegetarisme beschadigen.

--- Einde van citaat ---

Dat is ook waar, mensen die altijd positief tegenover vegetariers stonden hebben dan misschien geen respect voor vegetariers. Maar het gaat ze niet om dingen de veranderen. Ze willen dieren bevrijden en het gaat om het individu. Al heb je 1 dier gered. Dat is al heel goed. Sommige zeggen: je kunt er niets tegen doen, want je stopt de dierproeven er toch niet door, maar je hebt er wel dieren door gered. Als een hele groep mensen gegijzeld zijn en je kunt er ene redden dan zeg je ook niet van laat maar want er zijn nog altijd mensen gegeijzeld.

proud-veggie:
Moord, kindermishandeling en wreedheid tegen dieren zijn immoreel. Onze samenleving stimuleert nu het eten van vlees en de bio-industrie, maar de geschiedenis leert dat de samenleving ook ooit slavernij, kinderarbeid en vele andere praktijken stimuleerde, die nu universeel als fout worden bestempeld.

Lady d'Arb@ñville:

--- Citaat van: proud-veggie op 13 maart 2007, 18:05:37 ---Uit moreel oogpunt zijn acties die anderen schaden geen zaken van persoonlijke keuze.
--- Einde van citaat ---

Ik zit een minuut of wat naar dit zinnetje te staren, maar ik krijg werkelijk geen flauw idee wat je er mee bedoelt. Je zou kunnen overwegen de politiek in te gaan, je zou het ver kunnen schoppen als je dit soort taal een beetje vlot uit weet te slaan.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie