Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

DBF

<< < (4/17) > >>

proud-veggie:

--- Citaat van: M@ñiak op 13 maart 2007, 18:18:20 ---
--- Citaat van: proud-veggie op 13 maart 2007, 18:05:37 ---Uit moreel oogpunt zijn acties die anderen schaden geen zaken van persoonlijke keuze.
--- Einde van citaat ---

Ik zit een minuut of wat naar dit zinnetje te staren, maar ik krijg werkelijk geen flauw idee wat je er mee bedoelt. Je zou kunnen overwegen de politiek in te gaan, je zou het ver kunnen schoppen als je dit soort taal een beetje vlot uit weet te slaan.

--- Einde van citaat ---

Is inderdaad een beetje ingewikkeld neergezet :P Ik heb die zin verwijderd. Nadat ik het nalas snapte ik de zin zelf niet meer. :P

Mariek:

--- Citaat van: proud-veggie op 13 maart 2007, 18:05:37 ---Moord, kindermishandeling en wreedheid tegen dieren zijn immoreel. Onze samenleving stimuleert nu het eten van vlees en de bio-industrie, maar de geschiedenis leert dat de samenleving ook ooit slavernij, kinderarbeid en vele andere praktijken stimuleerde, die nu universeel als fout worden bestempeld.

--- Einde van citaat ---

Ik krijg zo het idee dat je deze zin niet zelf verzonnen hebt.

En als je zonodig een dier wilt 'redden', al  is het er maar een: haal dan een kat of een hond uit het asiel. En dan niet die leuke met die zielige ogen, maar dat schurfterige oude beestje dat niemand wil hebben.

Lady d'Arb@ñville:

--- Citaat van: Zusje op 13 maart 2007, 18:28:31 ---Ik krijg zo het idee dat je deze zin niet zelf verzonnen hebt.

--- Einde van citaat ---

:gossip: Ik wou het al niet zeggen.

proud-veggie:
Ik heb al twee katten. 1 daarvan hebben we gevonden als baby op straat. Ze was volgens de dierenarts nog geen 2 weken oud. Ze was bijna dood en we hebben haar meegenomen. me hebben nu 2 katten en 1 hond. En mijn moeder wil er niet meer dieren bij hebben.

proud-veggie:

--- Citaat van: Zusje op 13 maart 2007, 18:28:31 ---
--- Citaat van: proud-veggie op 13 maart 2007, 18:05:37 ---Moord, kindermishandeling en wreedheid tegen dieren zijn immoreel. Onze samenleving stimuleert nu het eten van vlees en de bio-industrie, maar de geschiedenis leert dat de samenleving ook ooit slavernij, kinderarbeid en vele andere praktijken stimuleerde, die nu universeel als fout worden bestempeld.

--- Einde van citaat ---

Ik krijg zo het idee dat je deze zin niet zelf verzonnen hebt.

En als je zonodig een dier wilt 'redden', al  is het er maar een: haal dan een kat of een hond uit het asiel. En dan niet die leuke met die zielige ogen, maar dat schurfterige oude beestje dat niemand wil hebben.

--- Einde van citaat ---

Kennelijk interreseerd het je niet. Die wreedheden tegen dieren, anders reageerde je wel niet zo.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie