Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
DBF
Lady d'Arb@ñville:
Proud-veggie is vast wel bereid om voor het goede doel hogere verzekeringspremies op te hoesten.
Lady d'Arb@ñville:
--- Citaat van: proud-veggie op 15 maart 2007, 21:01:20 ---economische schade.
--- Einde van citaat ---
Ik blijf het een merkwaardig eufemisme vinden voor ordinaire vernieling.
proud-veggie:
--- Citaat van: fem fatale op 16 maart 2007, 12:07:30 ---Hoezo wordt vlees duurder?
Ze vallen laboratoria aan, dus het testen van medicijnen e.d. wordt duurder en als gevolg daarvan de medicijnen dus ook. Maar mensen gaan niet minder medicijnen gebruiken als die duurder worden, want daar zijn ze voor verzekerd.
--- Einde van citaat ---
Op het nieuws was te lezen dat vlees fors duurder word.
http://www.nrc.nl/economie/article635365.ece/Vlees_wordt_oneindig_veel_duurder
proud-veggie:
--- Citaat van: J@n op 16 maart 2007, 12:23:12 ---Maar zelfs als je slachthuizen in de hens steekt, wordt het vlees niet duurder. De verzekering keert netjes uit en voordat de premies omhoog gaan, zal er minstens elke dag een slachthuis in vlammen moeten opgaan. Ik denk niet dat het DBF daarvoor genoeg recruutjes op de been kan brengen. Bovendien: voordat er elke dag iets brandt, is er al lang een massale klopjacht op gang gekomen om alle pyromaantjes achter de tralies te krijgen.
--- Einde van citaat ---
Ik denk juist dat steeds meer mensen achter het DBF staan. Zelfs mijn tante die veel vlees eet vind het nog goed dat ze daar nertsen vrijlaten.
brenda_lelie:
--- Citaat van: proud-veggie op 16 maart 2007, 13:38:09 ---
--- Citaat van: fem fatale op 16 maart 2007, 12:07:30 ---Hoezo wordt vlees duurder?
Ze vallen laboratoria aan, dus het testen van medicijnen e.d. wordt duurder en als gevolg daarvan de medicijnen dus ook. Maar mensen gaan niet minder medicijnen gebruiken als die duurder worden, want daar zijn ze voor verzekerd.
--- Einde van citaat ---
Op het nieuws was te lezen dat vlees fors duurder word.
http://www.nrc.nl/economie/article635365.ece/Vlees_wordt_oneindig_veel_duurder
--- Einde van citaat ---
Nee dat staat er niet, er staat dat meneer Veerman denk dat vlees duurder gaat worden.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie