Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
DBF
fem fatale:
Ehm, heb jij dat artikel wel gelezen of alleen naar de kop gekeken?
proud-veggie:
Ik heb het gelezen, ja.
Lady d'Arb@ñville:
--- Citaat van: proud-veggie op 16 maart 2007, 13:57:58 ---Noem jij voedselbanken dan welvaart?
--- Einde van citaat ---
Zolang je er zonder distributiebonnen terecht kan... [sorry, ik word wat cynisch]
fem fatale:
--- Citaat van: proud-veggie op 16 maart 2007, 14:02:10 ---Ik heb het gelezen, ja.
--- Einde van citaat ---
En wat staat er in het allereerste stukje? Dat minister Veerman denkt dat door groeiende welvaart de vraag naar vlees gaat stijgen en daardoor de prijs omhooggaat.
Overigens betekent het feit dat er mensen zijn die gebruik moeten maken van een voedselbank niet dat de algehele (gemiddelde) welvaart niet kan toenemen en had minister Veerman het niet alleen over Nederland.
proud-veggie:
--- Citaat van: fem fatale op 16 maart 2007, 14:04:10 ---
--- Citaat van: proud-veggie op 16 maart 2007, 14:02:10 ---Ik heb het gelezen, ja.
--- Einde van citaat ---
En wat staat er in het allereerste stukje? Dat minister Veerman denkt dat door groeiende welvaart de vraag naar vlees gaat stijgen en daardoor de prijs omhooggaat.
Overigens betekent het feit dat er mensen zijn die gebruik moeten maken van een voedselbank niet dat de algehele (gemiddelde) welvaart niet kan toenemen en had minister Veerman het niet alleen over Nederland.
--- Einde van citaat ---
Minister veerman heeft het wel vaker bij het verkeerde eind.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie