Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Jij, milieubewust?

<< < (21/67) > >>

Poek:
De dag voordat ik vertrek doe ik mee aan de internetversie van het NK snelschaken. Er komt dan iemand bij me thuis om te controleren dat ik niet ga valsspelen.

Lady d'Arb@ñville:
Zolang die maar niet uit Antarctica hoeft te komen dan. :P

Lovelocker:
Zat nog te denken aan wat Maartje typte: "wat jij niet belangrijk vindt". Nou, ik heb heel jong besloten dat ik een aantal dingen niet of incidenteel doe en daar was vliegen er een van ( geen vlees eten, geen rijlessen nemen andere). Dan ga je dat vervolgens niet belangrijk vinden. Andersom kan ook. Dat doen de meeste mensen. Dat bedoel ik met "jezelf aanpraten". Je focus ligt anders.
Ik zal misschien wel eens een vliegreis maken, eentje dan waarschijnlijk, genoeg voor mijn mensenleven.

LL de Ling:

--- Citaat van: Poek op 15 februari 2009, 19:31:57 ---De dag voordat ik vertrek doe ik mee aan de internetversie van het NK snelschaken. Er komt dan iemand bij me thuis om te controleren dat ik niet ga valsspelen.

--- Einde van citaat ---

Hoe kan je valsspelen behalve dan door nog een betere schaker thuis te hebben zitten?

fem fatale:
Ik wilde ook nooit rijlessen, ondanks pushen van ouders, maar ik ga nu toch maar een keuring aanvragen voor aangepaste lessen.

Ik ben eigenlijk ook hartstikke tegen snorfietsen, maar ik heb niet echt een keuze daarin. En nu overweeg ik om met het supervele geld wat het UWV me gaat geven een elektrische snorfiets te kopen, omdat ik dat minder vies vind dan een gewone. Maar tja, ik ga ook al rijlessen doen dus, en dan vind ik het weer een beetje dubbel. (Want als ik zelf een rijbewijs heb, dan kom ik waarschijnlijk wel in aanmerking voor een gehandicaptenparkeerkaart, en dan is parkeren niet meer echt een reden om met de fiets te gaan. Wel een beetje nog. En in een auto kan een rolstoel altijd mee. Een auto, een snorfiets én een snorhandbike is wel helemaal overdreven volgens mij.)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie