Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Jij, milieubewust?

<< < (4/67) > >>

brenda_lelie:
weet je, bij mij zijn het geen idealen. Ik kan me gewoon écht niet voorstellen dat ik ooit auto ga rijden. Het past niet bij me, ik vind mn fiets al eng. Vliegen ook, heb best wel vlieganst, hoewel ik het wel vaak gooi op idealen, uhum. Dus eigenlijk he, ben ik best wel heel zeker dat ik die dingen nooit ga doen. Kinderen weet ik nog niet, maar ik denk het niet, vind dat de kat al veel aandacht nodig heeft, maar wellicht krijg ik nog weleens last van mn moedergevoelens.

Lovelocker:
 :-*

Lovelocker:

--- Citaat van: Sanja op 21 maart 2007, 17:53:16 ---Maar dat maakt het nog niet minder flauw om iemand die idealen heeft zo denigrerend en hooghartig te behandelen.

--- Einde van citaat ---
Zo is het niet bedoeld. Al snap ik dat het zo over komt. Het is meer nuchter, realisme of zo je wilt: cynisme. Te vaak gezien, kan ik ook niets aan doen.
Het is misschien niet helemaal het zelfde: maar kijk maar eens wat de mensen nu doen van de Actie Tomaat die grote acteurs van toen soms levenslang beschadigd hebben. Of de mensen van Nieuw Links, of de bezetters van het Maagdenhuis. Zoals ik zei: het is een veelvoorkomend gegeven. Er zijn altijd enkelingen die hun principes van toen, vrij trouw zijn gebleven. Dat kan overigens natuurlijk in zowel positieve als negatieve zin zijn.

brenda_lelie:
Op mij kwam het zo niet over trouwens.

Lovelocker:
Ik maak mij al zo lang ik mij kan herinneren druk om het milieu en ik neem het mensen erg kwalijk dat ze verpesten wat voor mij heilig is. Dat doet pijn. En ik heb het niet over een enkeling. Het is normaal de boel de vernieling in te helpen. Dus behoorlijk gefrustreerd.
Ik weet dat ik arrogant over kan komen in deze. Maar ja: IRL laat ik mij dan ook nauwelijks over dit soort zaken uit, wijselijk. En arrogantie kan een soort van zelfbescherming zijn, he. Ik ben ook best onzeker. Vroeger dacht ik vooral dat er een steekje aan mij los was en sinds een aantal jaren, denk ik dat op dit stuk het gros niet helemaal spoort.
Het is voor mij een prettige bijkomstigheid dat ik steeds meer mijn gelijk zie in media e.d.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie