Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Jij, milieubewust?
Sanja:
--- Citaat van: Lovelocker op 21 maart 2007, 17:55:41 ---
--- Citaat van: Sanja op 21 maart 2007, 17:53:16 ---Maar dat maakt het nog niet minder flauw om iemand die idealen heeft zo denigrerend en hooghartig te behandelen.
--- Einde van citaat ---
Zo is het niet bedoeld. Al snap ik dat het zo over komt. Het is meer nuchter, realisme of zo je wilt: cynisme. Te vaak gezien, kan ik ook niets aan doen.
Het is misschien niet helemaal het zelfde: maar kijk maar eens wat de mensen nu doen van de Actie Tomaat die grote acteurs van toen soms levenslang beschadigd hebben. Of de mensen van Nieuw Links, of de bezetters van het Maagdenhuis. Zoals ik zei: het is een veelvoorkomend gegeven. Er zijn altijd enkelingen die hun principes van toen, vrij trouw zijn gebleven. Dat kan overigens natuurlijk in zowel positieve als negatieve zin zijn.
--- Einde van citaat ---
Dat snap en weet ik allemaal wel, en ik wil ook niet mevrouw 'positive/wishful thinking' uithangen, maar ik denk niet dat je met zulke cynische reacties iets opschiet. Sterker nog, ik denk dat je het alleen maar erger maakt.
Harry:
Kom op Sanja, het was Spielerei van Lovelocker.
Lovelocker:
Nou ik ben dan weer zo bescheiden dat ik denk dat het niet zoveel uitmaakt wat ik vind.
Sanja:
Wat je vindt of denkt misschien niet, maar wat je zegt wel.
Lovelocker:
Ook niet, ook daarin wat cynisch. Misschien als het een partner zou betreffen of iemand anders die zeer nabij is.
Laten we weer on topic gaan. Alle beetjes helpen natuurlijk. Maar de zaken die er ECHT toe doen, daar wil men vaak niet aan. Dat is eigenlijk het punt wat ik (weer eens :P) even moest maken. Dat helpt mijn emotionele huishouding op orde te houden.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie