Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Jij, milieubewust?

<< < (56/67) > >>

Arthur:

--- Citaat van: Monique op 18 november 2009, 00:04:48 ---
--- Citaat van: Arthur op 18 november 2009, 00:02:40 ---Wellicht is het projectie.

--- Einde van citaat ---

Wellicht kun je dit soort opmerkingen achterwege laten.

--- Einde van citaat ---

Wellicht is dat iets wat ik mij afvraag: of het projectie is? Volgens mij overtreedt ik geen enkele regel. Carmen en ik hebben een gezonde discussie.

Lady d'Arb@ñville:
Het is gewoon dom om die patient de eerste optie te melden. :P

Arthur:

--- Citaat van: Carmen San Diego op 18 november 2009, 00:05:17 ---
--- Citaat van: Arthur op 18 november 2009, 00:03:24 ---
--- Citaat van: Carmen San Diego op 18 november 2009, 00:02:01 ---Nou ja, duidelijk niet blijkbaar, anders zou ik het wel begrepen hebben. Ik ken mezelf toch wel voldoende om te kunnen zeggen dat mijn begrip van de Nederlandse taal goed genoeg is om een helder antwoord te begrijpen.

--- Einde van citaat ---

Nogmaals, lees dan even terug.

--- Einde van citaat ---
Dat heb ik gedaan, maar ik zie nergens een heldere reactie of antwoord.

Het enige wat je bijvoorbeeld zegt mbt het weggeven van dingen is dat je het geeft aan mensen die iets goed kunnen gebruiken. Dat zegt niets over of ze het nodig hebben en of ze het anders zelf gekocht zouden hebben.

En dan heb ik het nog niet over mijn stukje over de gevolgen van jouw daden, het stukje over zuivelconsumerende vegetarier vs. luxeproductenkopende consument, het stukje over wat je denkt dat die verwijderingsbijdrage nou eigenlijk bijdraagt aan de wereld en wat iemand aan de andere kant van de wereld die jouw troep op mag ruimen daar eigenlijk aan heeft.

--- Einde van citaat ---

Excuses, ik gin er vanuit dat dat duidelijk zou zijn. Maar idnerdaad: ik bedoel dat iemand het daadwerkelijk nodig heeft en ik het daarom weggeef aan die persoon.

En wat je laatste stukje betreft: dat is dus precies wat ik bedoel: Ik geef weg en daardoor doet het er véél langer over voordat het een dergelijk werelddeel bereikt tijdens afvalverwerking. Klopt het alsnog dat het hoe dan ook vervuilt.

Poek:

--- Citaat van: Arthur op 18 november 2009, 00:08:34 ---Wellicht is dat iets wat ik mij afvraag: of het projectie is?

--- Einde van citaat ---

Het komt wel over als op de vrouw spelen... al heb ik naar jou ook wel een aantal opmerkingen gezien die op de man speelden.

Carmen San Diego:
Ik heb geen probleem met de vraag van Arthur, ik snap hem alleen niet.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie