Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Liever dood dan opgesloten?

<< < (3/12) > >>

Gwennepen:
Hij mag blijven leven.

Lady d'Arb@ñville:
De directeur van Artis zei er vanmorgen op de radio ook iets over. Hij ziet niet in waarom Knut niet gewoon in de dierentuin te houden zou zijn.
Zegt dat er wel vaker ijsbeertjes met de fles worden grootgebracht, en dat die zich zelfs hebben weten voort te planten in gevangenschap.

Harry:

--- Citaat van: Gwennepen op 22 maart 2007, 14:01:30 ---Hij mag blijven leven.

--- Einde van citaat ---

:wave:

Roodbaard:
Gelukkig. Maar kan iemand mij dan misschien uitleggen waarom 'dierenbeschermers' denken dat het beter is om het beestje af te laten maken? Ik snap het nog steeds niet. 'De ijsbeer zou gestoord gedrag gaan vertonen'...... dat doen toch wel meer dierentuindieren? Heen en weer lopen, tralies knagen.... Is het leven van dit dier per definitie waardeloos, alleen maar omdat hij waarschijnlijk/misschien 'gestoord gedrag gaat vertonen' in de toekomst? Zijn er vergelijkbare situaties van door mensen opgevoede beren, die nu 'gestoord gedrag vertonen'? Als we op die manier gaan redeneren, kan de halve wereldbevolking wel een prikje krijgen. En dat noemt zich dierenbeschermers...

proud-veggie:
Ik ben echt harstikke blij dat Knut mag blijven leven. Hij is zo lief ;D
Ik vind het zowiezo niet nodig en gemeen om hem te doden. Hij is gelukkig zo en hij weet niet meer beter.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie