Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Liever dood dan opgesloten?

<< < (4/12) > >>

Lady d'Arb@ñville:

Het kost natuurlijk wel wat meer lieve visjes en zo het leven nu. Gemeen hoor.

Sanja:

--- Citaat van: Roodbaard op 22 maart 2007, 14:33:56 ---Gelukkig. Maar kan iemand mij dan misschien uitleggen waarom 'dierenbeschermers' denken dat het beter is om het beestje af te laten maken? Ik snap het nog steeds niet. 'De ijsbeer zou gestoord gedrag gaan vertonen'...... dat doen toch wel meer dierentuindieren?

--- Einde van citaat ---
En dat maakt het goed? ::)

Lady d'Arb@ñville:

Ik denk dat die dierenbeschermers nogal verwarring stichten (of de media veroorzaken die verwarring), door te ageren tegen een specifieke situatie, terwijl het in feite een heel algemeen voorkomend verschijnsel is.
Als die dierenbeschermers opzettelijk op deze manier de (algemene) discussie hebben weten aan te zwengelen, verdienen ze wel een pluimpje.

Lovelocker:
Ik moet er nu aan denken dat ze in Ouwehands Dierenpark zwaar gestoorde ex-"dansberen" hebben. Ik weet niet of ze gelukkig zijn. Dat lijkt mij het belangrijkste. Ik weet wel van aapjes die dat beslist niet zijn, maar dan gaat men die opvangen tot hun dood. Dat is wreedheid.
Dat bedoel ik met op de stoel van God gaan zitten. Dat geeft altijd heel heftige discussies.
Het is sowieso een gevaarlijk dier. Niet snoezig, eenmaal groot. Dat mag een dier ook zijn.

Sanja:
Bedoel je stichting Aap?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie