Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Kippen en eieren
proud-veggie:
--- Citaat van: Poek op 04 april 2007, 22:06:05 ---
--- Citaat van: proud-veggie op 04 april 2007, 21:58:41 ---Als mijn buurvrouw last zou hebben van hun gekakel ging ze maar verhuizen. De wereld is van iedereen en een haan mag ook geluid maken, net als die buurvrouw
--- Einde van citaat ---
De politie denkt daar anders over...
--- Einde van citaat ---
De politie staat niet altijd aan de morele juiste kant. De hele samenleving niet. Dat zouden wij vegetariers toch moeten weten. Vlees eten is moreel niet juist, maar helaas wel legaal.
Poek:
Maar vaak wel, en in je argumentatie vergat je sowieso al dat er voor de buurvrouw ook grenzen zijn qua geluid maken...
Lovelocker:
--- Citaat van: proud-veggie op 04 april 2007, 22:06:27 ---Dat probleem hadden wij ook en wij wereden er wakker van, maar we zijn toen aan de andere kant van het huis gaan slapen en toen hadden we er geen last meer van.
--- Einde van citaat ---
Afgezien dat ik dat te ver vind gaan, woont lang niet iedereen zo, dat hij/zij daar wat mee op zou schieten.
Christiaan:
--- Citaat van: proud-veggie op 04 april 2007, 22:07:56 ---De politie staat niet altijd aan de morele juiste kant. De hele samenleving niet. Dat zouden wij vegetariers toch moeten weten. Vlees eten is moreel niet juist, maar helaas wel legaal.
--- Einde van citaat ---
Ik zou niet zo hard roepen als je misdaden nog niet verjaard zijn!
bambi:
--- Citaat van: proud-veggie op 04 april 2007, 22:07:56 ---
--- Citaat van: Poek op 04 april 2007, 22:06:05 ---
--- Citaat van: proud-veggie op 04 april 2007, 21:58:41 ---Als mijn buurvrouw last zou hebben van hun gekakel ging ze maar verhuizen. De wereld is van iedereen en een haan mag ook geluid maken, net als die buurvrouw
--- Einde van citaat ---
De politie denkt daar anders over...
--- Einde van citaat ---
De politie staat niet altijd aan de morele juiste kant. De hele samenleving niet. Dat zouden wij vegetariers toch moeten weten. Vlees eten is moreel niet juist, maar helaas wel legaal.
--- Einde van citaat ---
`... De hele samenleving niet.`
wat is in godsnaam dan hét moreel juiste (als dat bestaat, iets wat zelfs ik als Plato-fan een moeilijke vraag vind...). Laat me raden, het moreel juiste is wat PV vindt?
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie