Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Kippen en eieren
Christiaan:
--- Citaat van: proud-veggie op 05 april 2007, 21:51:01 ---
--- Citaat van: Christiaan op 04 april 2007, 23:06:59 ---
--- Citaat van: proud-veggie op 04 april 2007, 22:07:56 ---De politie staat niet altijd aan de morele juiste kant. De hele samenleving niet. Dat zouden wij vegetariers toch moeten weten. Vlees eten is moreel niet juist, maar helaas wel legaal.
--- Einde van citaat ---
Ik zou niet zo hard roepen als je misdaden nog niet verjaard zijn!
--- Einde van citaat ---
Waar heb jij het over?
--- Einde van citaat ---
Dat jij nog geen drie maanden geleden nog gewoon vlees at en dus volgens je huidige standpunt hartstikke strafbaar was.
proud-veggie:
--- Citaat van: Christiaan op 06 april 2007, 19:02:53 ---
--- Citaat van: proud-veggie op 05 april 2007, 21:51:01 ---
--- Citaat van: Christiaan op 04 april 2007, 23:06:59 ---
--- Citaat van: proud-veggie op 04 april 2007, 22:07:56 ---De politie staat niet altijd aan de morele juiste kant. De hele samenleving niet. Dat zouden wij vegetariers toch moeten weten. Vlees eten is moreel niet juist, maar helaas wel legaal.
--- Einde van citaat ---
Ik zou niet zo hard roepen als je misdaden nog niet verjaard zijn!
--- Einde van citaat ---
Waar heb jij het over?
--- Einde van citaat ---
Dat jij nog geen drie maanden geleden nog gewoon vlees at en dus volgens je huidige standpunt hartstikke strafbaar was.
--- Einde van citaat ---
Was ik ook. En correctie: bijna 6 maanden
Laurie:
--- Citaat van: Sanja op 06 april 2007, 17:58:39 ---Ik zie net dat dat er dertig miljoen per jaar zijn in Nederland. Dertig miljoen!* :o
--- Einde van citaat ---
Ik had gelijk geen zin meer in tiramisu voor vanavond, het wordt nu een fruitsalade (maar dan wel met zuivel).
Draek:
En al die kalfjes dan....
:sadblue:
Laurie:
--- Citaat van: Draakje [zoekt Drakelien] op 07 april 2007, 12:57:43 ---En al die kalfjes dan....
:sadblue:
--- Einde van citaat ---
Ik weet het, ik weet het....
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie