Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Kippen en eieren

<< < (10/14) > >>

vlietje:

--- Citaat ---
--- Einde van citaat ---

De politie denkt daar anders over...

--- Citaat ---
--- Einde van citaat ---
tjonge dit verhaal.. Ik vind het gezellig, kippetjes, kan me niet voorstellen dat eht zo erg is,dat de buurt erover mekkert...trouwens idd moet je kijken hoe kinderen en moeders soms over de straat gillen..

Poek:
Toch niet om zes uur 's ochtends?

firefox:
Weeral een voordeel van veganisme:  je hoeft aan dit soort discussies niet mee te doen  ;D

(Oops)

Poek:
Joden die koosjer willen eten nemen batterij-eieren. De kans op bloed in witte eieren (gelegd door witte kippen) is namelijk een stuk kleiner dan (bruine) scharrel- of biologische eieren. Een andere reden, zo zegt een rabbijn in een documentaire die ik nu kijk (De Koosjere Hamvraag), is dat ze rekening houden met het welzijn van het dier. Want bij een legbatterijei haal je niet het ei bij de moeder weg.

Maar misschien dat ze ooit gaan besluiten om over te stappen op scharreleieren, zegt ie nu.

Waarom gebruiken ze eigenlijk in de bioindustrie witte kippen en in de biologische bruine?

O, en Jigal ging langs bij een biologische kippenboerderij, maar daar bleken ze ook behoorlijk wat haantjes te hebben.

Dee:
Straffe uitspraken van die Rabbijn.  Als er geen bloed inzit lijkt het immers kosher,  niet?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie