Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Proefdiervrije producten

<< < (4/75) > >>

Carla:

--- Citaat van: Hausfrau op 22 juli 2006, 14:20:14 ---Gelijk even gekeken. Als ik 10 pakken bestel dan kosten die (ongeveer) 40 euro, de verzendkosten zijn dan ongeveer 80 euro. Da's dus totaal ongeveer 3x zo duur als Huggies (die al allejezus duur zijn, maar ja). Ik denk trouwens over te gaan naar Nivea, lost in ieder geval 1 probleem op...

--- Einde van citaat ---

Ik heb een tijd gedacht dat babydoekjes noodzakelijk waren voor de verzorging van een baby, maar opeens realiseerde ik me dat dat helemaal niet zo was en het een grote marketingtruck is.
Sinds die tijd haalde ik het ergste weg met een vochtig gemaakt stukje zacht toiletpapier en dan de rest met een vochtig washandje en klaar is het weer. Zo goed als gratis, zonder gif en veel minder milieuvervuilend dan wegwerpdoekjes !

Hausfrau:
Noodzakelijk zijn ze inderdaad niet. Thuis doe ik ook het merendeel met gewoon toiletpapier,maar voor onderweg (zeker met 35 graden) is mijn afweging er toch één van gemakzucht.
Overigens staat op Theparentingsite.com ook een zelfmaakmengsel om het spul na te bootsen dat voor de doekjes gebruikt word. In een plantenspuit en voila (onder babies en wipes geloof ik).

Shit FA ook al niet proefdiervrij GRRRRRRRRRR

Kimberley:
alle producten van de Body Shop zijn ook proefdier-vrij

Gwennepen:
Alleen zit in de badparels wel gelatine. :P

Sam:
En zit er schellak in de mascara, en schapenwolvet in de cremes... dierproefvrij betekent niet zonder dierenleed.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie