Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Proefdiervrije producten

<< < (7/75) > >>

shadowfax:

--- Citaat van: Sam op 03 augustus 2006, 10:59:25 ---En zit er schellak in de mascara, en schapenwolvet in de cremes... dierproefvrij betekent niet zonder dierenleed.

--- Einde van citaat ---

dat is goed dat je dat even vermeld want daar had ik dus totaal geen weet van, proefdiervrij betekend eigenlijk, proeven uitvoeren op dieren en zien wat voor reactie van daaruit ontstaat, maar het zegt niks over de ingredienten, gelukkig koop ik mijn mascara altijd bij de hema, en ik doe er lekker lang mee, ik gebruik het niet dagelijks.

Hausfrau:
In het laatste boekje van Douglas stond een nieuw Zwitsers (nou, ik heb 'm hier even gemist hoor) merk voor huidverzorging dat vegetarisch is en klinisch getest. Skincode. Ik ga zo even yahooen.

Gwennepen:
Ik heb zo'n lekker douchegelletje bij het Kruidvat gehaald.Het merk is Original Source.En het spulletje heet Almond and coconutshower.Er zit niks synthetisch in en is niet getest op dieren.Er staat zelfs vegan op.Ik heb nu al zin om weer te douchen. :)

Sanja:
Hebben ze Original Source bij de Kruitvat? :o

Dat sleep ik altijd uit Londen mee. De 'tea tree en mint' lijn voor je haar is zo lekker! (Je hoofdhuid wordt namelijk helemaal 'koud' oid.) En ze zijn inderdaad veganne! :cheer:

Gwennepen:
Ik weet niet of ze er alles van hebben hoor.Maar in ieder geval wel 3 soorten douchegel.Ik kende het merk helemaal niet.Ben nu wel nieuwsgierig naar de andere produkten. :D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie