Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Proefdiervrije producten
Laurie:
Ah, nog een fan! In Duitsland verkopen ze wel (volgens mij) dezelfde producten onder de naam Frosch, daar had ik wc reiniger van. Bij de groothandel (Sligro in Zwolle) hebben ze van Froggy de flessen allesreiniger (per 6...), afwasmiddel of andere dingen weet ik niet. Maar in gewone winkels kom ik ze inderdaad al jaaaren niet meer tegen. :(
Hizikigrrrl:
Heb ik net met Froggy de kattenbak schoongemaakt! Ik haal het bij Super de Boer, maar weet niet of ze het inmiddels nog hebben.
Hizikigrrrl:
Zuhuhucht, ik wil een goede mascara hebben die én dierproefvrij is én op zijn minst enkele uren blijft zitten als ik ook foundation draag *jengel-smiley*...
Weet iemand hoe het nu zit met Bourjois? Volgens henzelf testen ze niet, op lijsten van Proefdiervrij en Peta (do & don't) komen ze niet voor. Chanel is ineens verdwenen van de Peta-don't lijst, maar ook niet verhuisd naar de do-lijst.
braam:
dr. hauschka mascara. Te verkrijgen bij de natuurvoedingswinkel.
Hizikigrrrl:
Ik heb mijn make up eigenlijk het liefste met zoveel mogelijk chemicalien, voor een intense kleur en lange draagbaarheid ;).
Misschien moet ik gewoon een niet-waterproof mascara gebruiken. Huilen doe ik toch niet zo snel en waterproof lost op in vet (en foundation is vettig). En erbij poederen dus.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie