Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Proefdiervrije producten

<< < (70/75) > >>

Gwennepen:
Kneipp flowerpowerdouchegel ruikt supperlekker. :D Met hennep en pachouli.

Veer666:

--- Citaat van: Amethystina op 16 oktober 2008, 11:28:19 --- En ik heb nu iets heel leuks gevonden: Het heet 'Yes to carrots' (www.yes-to-carrots.com) en het is echt super!

--- Einde van citaat ---

Ja inderdaad dat spul is echt zooo fijn! :)
Ik heb zelf ook de volume shampoo van 'yes to tomatoes' en gezichtsverzorging van 'yes to cucumbers'. Van 'yes to carrots' gebruik ik de bodyboter en hand- en elleboog creme.
Ik ben er ook echt super blij mee, want het spul is echt goed! En natuurlijke ingredienten en niet op dieren getest!

Het voordeel van de shampoo vind ik vooral dat het mn met Henna geverfde haar gewoon lekker laat ruiken. Als ik chemische producten gebruik dan gaat dat echt enorm stinken (shampoo & conditioner). Zelf thuis gebruik ik meestal volledig natuurlijke producten en dat werkt veel beter. Ik merkte het wel op vakantie, toen ik wat ander spul gebruikte wat makkelijker mee te nemen was, yuk....

Overigens de producten van de lush vind ik ook echt heerlijk :) Helemaal fan van!

Nabel:
Hier ook een grote yes to carrots-fan!!

Vandaag gelezen in Gaia magazine dat Yves Rocher vanaf nu volledig dierproefvrij is!

yopopo:
Hey,

Veel mensen zeggen dat de van TheBodyShop gebruiken omdat dat niet op dieren is getest, maar TheBodyShop is onderdeel van L'Oreal en zij testen wel op dieren. Sommigen zeggen dat ook grondproducten van TheBodyShop op dieren worden getest, maar volgens mij klopt dat niet.

Poek:

--- Citaat van: yopopo op 06 februari 2011, 19:26:14 ---onderdeel van L'Oreal en zij testen wel op dieren.

--- Einde van citaat ---

Doe eens bewijs geven?

Hurel/L'Oreal heeft overigens vorig jaar de 'PETA Proggy Award in the category of Best Scientific Innovation 2010' gewonnen voor het bevorderen van dierproefalternatieven.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie