Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Proefdiervrije producten

<< < (11/75) > >>

Nirvana:
Volgens mij test Stargazer toch op dieren. Ik heb maanden geleden een mailtje gestuurd en nog geen antwoord. Een eerder gestuurd mailtje is via tig adressen uiteindelijk bij mij terug gekomen. Ziet er dus niet zo best uit voor Stargazer. Ze hebben vast al die tijd nodig om smoesjes te verzinnen waarom dierproeven nodig zijn enzo.

Kiwi:
Als je op de internationale site van Stargazer kijkt zie je bij de FAQ's het volgende antwoord staan: "All our products are not tested on animals. All our products are vegan EXCEPT for the bleach kits and eye shadow/blusher colours". Daarnaast heb ik de eigenares van de Nederlandse Stargazershop gesproken, en ook zij bevestigde dit. Dus ga er maar van uit dat de producten NIET op dieren getest zijn.

Selly:

--- Citaat van: Sanja op 20 oktober 2006, 09:24:43 ---Test Rituals op dieren?

Die Hammam-lijn ruikt zó lekker...

--- Einde van citaat ---

Ik geloof dat ze er dubieus over doen.

Bij Sissy Boy Homeland is er ook een hammamlijn die volgens mij proefdiervrij is, maar die ruikt vast weer anders.

Nirvana:
[/Strange... Da's een geheel andere site als die ik gezien heb. Thanksglow]

Mariek:

--- Citaat van: redpsybutterfly op 16 oktober 2006, 20:49:55 ---
deo van femx ( volgensmij niet dierproevrij :$ )

--- Einde van citaat ---

Fem'X is een Kruidvat-huismerk (onderaan staat 'Exclusively for Kruidvat') en Kruidvatproducten zijn dierproefvrij. Ik denk dat ze er gewoon een hip naampje aan wilden geven :O

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie