Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Teken? Weg ermee?
Gwennepen:
Plak er gewoon een sticker over. ;)
Draek:
--- Citaat van: proud-veggie op 19 april 2007, 14:16:50 ---Wat is volgens jouw dan het nut van een teek? Hij weet het zelf niet eens! :heehee:
--- Einde van citaat ---
Volgens mij hebben we al eens een discussie gehad over de muggen. Toen vond je ook dat die geen nut hadden.
Maar zelfs met bronnen over de rol van de mug in het ecosysteem vond je nog niet eens dat het dier een nut had.
Dus zou het zin hebben om dat te zeggen? Sowieso is een teek ook wel een dier dat door dieren gegeten wordt. Verder kan het ook ziekten verspreiden wat kan dienen tot populatiebeheer op de natuurlijke weg. Het zijn punten van nut.
Dot:
--- Citaat van: Gwennepen op 19 april 2007, 14:43:58 ---Plak er gewoon een sticker over. ;)
--- Einde van citaat ---
:heehee:
Nevyn:
--- Citaat van: Gwennepen op 19 april 2007, 14:43:58 ---Plak er gewoon een sticker over. ;)
--- Einde van citaat ---
:schater: :schater:
potverdorie, ik wou dat ik zo ad rem uit de hoek kon komen.
braam:
Ah, ik miste het al een tijdje. Zo'n karakteristieke discussie met extreme standpunten als: "vleeseters zijn moordenaars "en" er mag een tekenbestrijdingsbrigade opgericht worden."Ik blijf me erover verbazen maar mag het graag lezen.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie