Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Teken? Weg ermee?

<< < (22/23) > >>

Krengetje:
de teek heb alleen nut voor de bacterie lees dit.

Om nu de teek onder de loep te nemen. Misschien hebt u wel al eens van de ziekte van Lyme gehoord. Deze wordt overgebracht door teken op andere dieren. Voor de bacteriƫ Borrelia burgdorferi, die deze ziekte veroorzaakt, is de teek erg nuttig! Anders zou deze bacterie zich niet kunnen verspreiden en voortplanten. Zo zie je maar, wat voor ons een erg vervelend en mogelijk dodelijk organisme is (nl. de teek), is voor een ander organisme dan weer een voorwaarde voor overleven (de bacterie).

en de teek heb ik een gloorbad gegeven heel erg interressant want hij is nu doorzichtig voorheen dacht ik dat het bloed in ze hele achterkant zat maar het bloed zit aan beide zijkanten tot de helf van zijn achter lichaam heb er ook foto van gemaakt  ;)
jaa af en toe spoort ik niet.

Krengetje:
ojaa van water gaat tie niet dood.
want in het gloor bleef tie erop drijven om het zo te noemen ik moest echt met het potje schudden tot die teek op de bodem lag en dan duurde het nog 10min voordat tie echt dood was en geen 1 pootje meer bewoog

Lovelocker:
Zooooo klinkt het wel weer aardig gruwlijk. Is Draak niet in de buurt  :scaredblue:
Ik heb zo'n aansteekgasding. Zal de truc ook wel doen. We moeten wel zorgen dat er geen quotes uit deze draad worden gerukt en bijvoorbeeld in de Telegraaf terecht komen. Mensen zouden een heel raar beeld van de vegetariergemeenschap kunnen krijgen  ;)

Krengetje:
hahahaha jaaa maar met teken is het anders die hebben geen nut in het leven alleen voor de bacterie van de ziekte die de teek overbrengt.

@rno:

--- Citaat van: Krengetje op 29 september 2008, 12:25:12 ---[ojaa van water gaat tie niet dood.
want in het gloor bleef tie erop drijven
--- Einde van citaat ---

Een beetje zeepsop in het water, dat breekt de waterspanning waarop ze blijven drijven.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie