Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Teken? Weg ermee?
Lona:
als ik naar het bos ben geweest ofzo, of ergens in het gras heb gezeten dan controleer ik wel altijd. Ik vind het ook nog steeds lastig om ze er goed uit te krijgen, ik laat dat liever door een ander doen.
Vorig jaar liep ik met een groepje mensen in het bos, en toen had ik er echt een stuuk of 8 op mn benen lopen, die ik er allemaal snel af kon halen gelukkig. De anderen uit de groep hadden nergens last van. Ik denk dat mn bloed warmer is ofzo, ik ben ook een fantasitisch lokmiddel voor muggen. Ik heb ook overigens eens een foute teek gehad, maar ik was er snel genoeg bij. Maar ik vind het enge beesten!
Aiko:
Nu loop ik al jaren door de lokale bossen en parken, ik word er welhaast nog viezer van dan toen ik nog een knullie was en er speelde. Maar ik kan mij niet heugen, zelfs mijn gehele leven lang niet, dat ik ooit een teek op mij gehad heb. Ze moeten mij niet, denk ik... Snif.
brenda_lelie:
ik had er ook nooit één voordat we hiernaartoe verhuisden (huis aan de rand van het bos) Het hangt volgens mij ook heel erg vanaf welke plaats je woont. In sommige plaatsen schijnen echt heel veel teken te zitten.
Annemieke:
Zou deze discussie op een wat mildere toon gevoerd kunnen worden?
Merci.
Harry:
--- Citaat van: proud-veggie op 21 april 2007, 17:32:22 ---
--- Citaat van: Meneer de Uil op 20 april 2007, 07:14:02 ---Toch jammer dat je weer zo doorslaat, proud-veggie. Dat zwart/wit-denken is toch nergens voor nodig. Als je last hebt van een levend wezen dan doe je er iets aan binnen de normen die je hebt op het gebied van het welzijn van dat wezen. En als de weegschaal negatief uitvalt voor de overlastveroorzaker dan is dat jammer, maar dan hoef je zo'n beessie toch niet meteen te verketteren en de inquisitie er op af te sturen?
--- Einde van citaat ---
Sorry hoor, maar wie slaat hier nu door? We hebben het hier over een teek! Ik ga niet piekeren over het welzijn van een teek! Wie dat wel doet mag in therapie.
--- Einde van citaat ---
Lees nou eens rustig wat ik geschreven heb en je zult tot de conclusie komen dat ik er geen enkele moeite mee heb een teek met een tekenpincet te pakken en 'm rigoureus te verwijderen. En therapie..., ja daar denk ik eigenlijk altijd aan als ik jouw berichten lees.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie