Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Teken? Weg ermee?

<< < (13/23) > >>

Lovelocker:

--- Citaat van: Draakje [zoekt Drakelien] op 21 april 2007, 22:11:50 ---Je kan een teek levend verwijderen met pincet heb ik vernomen, dus dat zal ik dan doen en deze weer buiten zetten.

--- Einde van citaat ---
Je hebt nog geluk dat je in dit deel van de wereld woont. Je respect voor alles wat leeft, gaat zo ver dat je anders nu vol ziektes en parasieten zou zitten, als je nog zou leven.

Draek:

--- Citaat van: Lovelocker op 22 april 2007, 23:17:08 ---Je hebt nog geluk dat je in dit deel van de wereld woont. Je respect voor alles wat leeft, gaat zo ver dat je anders nu vol ziektes en parasieten zou zitten, als je nog zou leven.
--- Einde van citaat ---

hahaha.. het is wel een dilemma.. ik wil graag naar buitenland maar dan moet je weer allerlei vaccins hebben enzo.. vertrouw ik dus niet. Maar daar heen gaan en ziekte krijgen dan moet je ook weer medicatie hebben.. wat een dillemma.. misschien idd maar beter om hier te blijven... maar tsja.. dan zegt de tandarts hier weer dat je verstandskies er beter uitgetrokken kan worden en dat het weer in het ziekenhuis moet gebeuren.. wat nu he.. zit al weken lekker uit te stellen om een afspraak te maken. ;) Ik vertrouw die verdoving enzo ook niet.

M.:

--- Citaat van: Draakje [zoekt Drakelien] op 23 april 2007, 01:21:51 ---
--- Citaat van: Lovelocker op 22 april 2007, 23:17:08 ---Je hebt nog geluk dat je in dit deel van de wereld woont. Je respect voor alles wat leeft, gaat zo ver dat je anders nu vol ziektes en parasieten zou zitten, als je nog zou leven.
--- Einde van citaat ---

hahaha.. het is wel een dilemma.. ik wil graag naar buitenland maar dan moet je weer allerlei vaccins hebben enzo.. vertrouw ik dus niet. Maar daar heen gaan en ziekte krijgen dan moet je ook weer medicatie hebben.. wat een dillemma.. misschien idd maar beter om hier te blijven... maar tsja.. dan zegt de tandarts hier weer dat je verstandskies er beter uitgetrokken kan worden en dat het weer in het ziekenhuis moet gebeuren.. wat nu he.. zit al weken lekker uit te stellen om een afspraak te maken. ;) Ik vertrouw die verdoving enzo ook niet.

--- Einde van citaat ---

Ik denk dat er voor die vaccins wel wat te vinden valt. Verder is er genoeg 'buitenland'  waar je die dingen niet voor nodig hebt.
Overigens, die teken die ik in Panama opliep waren 'schoner' dan de teken hier, ze hadden daar tenminste geen lyme. Verder waren er daar nog verschrikkelijke beestjes die onder je huid kropen en daar dood gingen (ehh, foutje van de natuur?) maar die waren zo klein dat je ze niet kon zien dus daar viel weinig tegen te doen, en de kans dat je er ziek van werd was heel erg klein (maar die bultjes jeukten wel als de pest en mijn hele lichaam zat al snel onder).

Draek:

--- Citaat van: Marla op 23 april 2007, 09:30:19 ---Ik denk dat er voor die vaccins wel wat te vinden valt.

--- Einde van citaat ---

Voor sommige vaccins zijn al alternatieven idd voor testen.

--- Citaat ---Verder is er genoeg 'buitenland'  waar je die dingen niet voor nodig hebt.
--- Einde van citaat ---

Tuurlijk, maar ik ga niet zo snel reizen voor plezier.. wil dan wel ook actief iets doen. En waar ik graag vrijwilligerswerk wil doen zijn de vaccins wel verplicht om te nemen, omdat je ook met dieren werkt.

--- Citaat ---Verder waren er daar nog verschrikkelijke beestjes die onder je huid kropen en daar dood gingen (ehh, foutje van de natuur?)
--- Einde van citaat ---

ja dat lijkt me ook niet echt logisch...

M.:
Als je echt graag zoiets wilt doen moet je je gewoon even verdiepen in de alternatieve vaccinaties. Sowieso ben je met een aantal van die prikken wel voor lange tijd (10 jaar ofzo) beschermd.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie