Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Concentratie gaat achteruit met vegetarisch eten
richard1984:
Sinds een aantal weken eet ik steeds meer vegetarisch, ik eet ook weinig dierlijke productten. maar na een aantal dagen merk ik altijd dat me concentratie achteruitgaat. hebben mensen hier ervaring mee, of weten mensen hoe dit komt? want als ik namelijk vis ofzo eet dan is het altijd meteen weer goed met de concentratie. Heeft iemand enig idee hoe dit kan komen. Ik merk het nu ook weer dus ik denk dat ik maar ff wat vis ga eten.
alvast bedankt
Hizikigrrrl:
Misschien gezonder eten? Het kan een tekort aan B-vitamines zijn, maar als je na een paar dagen al last krijgt van concentratieverlies, dan lijkt het me dat je sowieso al een erg laag gehalte hiervan in je lichaam hebt.
Zjest en Zjaar:
--- Citaat van: richard1984 op 26 juni 2007, 19:21:35 ---Sinds een aantal weken eet ik steeds meer vegetarisch, ik eet ook weinig dierlijke productten. maar na een aantal dagen merk ik altijd dat me concentratie achteruitgaat. hebben mensen hier ervaring mee, of weten mensen hoe dit komt?
--- Einde van citaat ---
Ja wij hebben dat ook
vandaag was onze concentratie zo hard achteruitgegaan
dat we vergaten dat we vegetariƫrs waren
maar na een meloentje parmaham :hungry: kregen we abrupt ons geheugen terug :bonk:
J@n:
Je eet 'steeds meer vegetarisch'? Je eet dus wel vlees of vis en dan ga je verschijnselen vertonen die je toeschrijft aan vegetarisch eten? Vreemd. Als je na een paar dagen vlees minderen al merkt dat je geheugen daarvan achteruitgaat, dan lijkt me dat nog het meest op een gevalletje van 'het zit tussen de oren'. Volgens mij moet je in therapie. :)
Harry:
Bij concentratieverlies denk je toch eerder aan domweg te weinig of niet op tijd eten.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie